Prodej fyzických alb a kompletní digitální diskografie k poslechu a stažení v nejvyšší kvalitě na



Artefacts (2022)







Le Grand Jeu (2021)





Katagenesis (2021)















Ex Litteris Of St.Paul (2020)










Scripta Soli (2011-2017)












Horae (2011-2015)









Selected Organ & Piano Works (1977-2012)

































Missa Armata . Invocationes (1999/2001)















Endoanathymia (2004-2011)

























Markéta, the daughter of Lazar (2009-2010)




































Underlying Scapes (2003-2010)







Graue Passion


















Nonterra









Contemplatio per nexus




Les Scenes Ardentes









Exorcisms








Tobruk










Torment Of Naissance








Concert Industriel Pour Orgue, 3rd version - CD Ars Benevola Mater (2006)





Epidemic Mind






Sense Geometry (CD 2006)











Fragments, themes et images scéniques
































Dreams Of Awakening







Symphonies Nos.2 & 3






















Vladimír Hirsch, Diamanda Galás: Missa Pestilens Integra









Casual Crime







There's No Human Triumph

















Simplicity Of Heresy














Organ Pieces








Out Of Your Objects






Symphony No.1 in E





Synthetics - Themes









































































ARTEFACTS

Kompilativní album skladeb. 1998-2022. Na samém počátku projekt věnován spíše izolovaným, ne zcela typickým produktům autorovy tvorby, posléze však proměněn v žánrově relativně konsolidovaný výběr ze skladeb, vytvořených původně téměř výhradně (výjimkou pouze závěrečná skladba) jednotlivě pro nejrůznější kompilace typu “Various Artists” (různí umělci).

Nahrávka :
DIG (©2022 CatchArrow Recordings-Catch 026)

1 Exegete
2 Vigilia
3 Impasse
4 Clepsydra
5 Moving Grave
6 Iscariot
7 Interdict
8 Consolatrix
9 Eschatologist
10 Catharsis For Strings

_______________________________________________________________________________________________________________________________________


LE GRAND JEU

Tématická kompozice (resp.album skladeb) pro zvukově upravené klavíry a digitální techniku. Původně hudba k audioknize (Musique pour “Le Grand Jeu”), pojednávající o stejnojmenné umělecké skupině, posléze samostatné album “Le Grand Jeu”, které kromě základních částí (Partie 1-4) obsahuje též úvodní krátký vstup a závěrečný epilog. Polytonální, polymodální a aleatorický charakter projektu podtrhuje existenciální výpověď práce v duchu tématické předlohy.

Nahrávka :
DIG (©2021 Integrated Music Records-Catch 77)

1 Entrée
2 Le Grand Jeu - Partie 1
3 Le Grand Jeu - Partie 2
4 Le Grand Jeu - Partie 3
5 Le Grand Jeu - Partie 4
6 Épilogue (Musique des sourdes)

_______________________________________________________________________________________________________________________________________


KATAGENESIS

Album obsahující tři opusy pro integrované techniky podobného tématického zaměření z různých období: Symphony No.5 "Axonal Transit", (track 1-4; části I-IV), Symphony No.6 "Metaspheres" (track 5-10; části I-VI) a Hymn (track 11). (I) Symfonie č.5 "Axonal Transit" - skladba pro elektroniku, smyčce, dechové nástroje a perkuse. Práce založena na prolínání amorfních hudebních témat s úlohou ambientních struktur v roli jejich ukotvujícího prostoru s geometrickými principy členění dílčích partů. (II) Symfonie č.6 "Metaspheres" - dark-ambientní skladba pro integrované techniky a zvukově manipulované mikrotonální smyčce na bázi těžkých rytmických vzorců. (III) Hymnus (č.3) - variace na téma staročeského chorálu v integrovaném zvukovém designu orchestrální instrumentace. Hudebníci a spolupracovníci: Vladimír Hirsch - elektronika, klávesové nástroje, syntezátory, samplery, klavíry, terénní zvukové záznamy; Czech Integrated Ensemble - smyčce, dechy, tympány, Tom Saivon - produkce.

Nahrávka :
CD (© 2021 Old Captain - OCCD53 & Zoharum ZOHAR 226-2 ) digipak & DIG.

Symphony No.5 "Axonal Transit"
1 Linear
2 Diametric
3 Parametric
4 Gyroscopic

Symphony No.6 "Metaspheres"
5 Doctrinal
6 Amniotic
7 Encrypted
8 Orbital
9 Conversive
10 Katagenetic

Hymn
11 Do Not Let Us Perish

_______________________________________________________________________________________________________________________________________


EX LITTERIS OF ST.PAUL

Tématické album. Konceptuální práce space-ambientní povahy, tématicky založená na vybraných citacích z epištol sv.Pavla, kde každé z nich náleží jedna skladba. Inspirováno obrazem "Svatý Pavel nového století" Vladimíra Hirsche mladšího (uměleckými jmény Vladimír Hirscher či Caer8th), který se stal přebalem alba. Album svým soundem, založeným především na elektroakustickém principu následuje kosmogonickou vizi výtvarníka. Je však současně svým obsahem jakýmsi dialogem, stavějícím vedle sebe odlišné filosofické pohledy protagonistů, aniž by došlo k jejich střetu.

Nahrávka :
CDR & DIG (©2020 )

1 Colossians (Col 3:15)
2 Ephesians (Eph 2:14)
3 Corinthians 1 (Cor 15:13)
4 Colossians-(Col 1:13-14)
5 Thessalonians 2 (Thes 2:4)
6 Romans (Rom 16:18)
7 Galatians (Gal.4:29)
8 Hebrews (Heb 3:8)
9 Philippians (1:29-30)
10 Thessalonians 1 (Thes 4:16)
11 Colossians (Col 1:15-16)
12 Coda - Corinthians 1 (Cor 13:2)

_______________________________________________________________________________________________________________________________________


SCRIPTA SOLI

Tématické album pro integrované techniky a terénní zvukové záznamy. 2012-2017. Inspirováno filmovou předlohou (sci-fi drama "Dopisy mrtvého člověka", režie Konstantin Lopušanskij, 1986). Album zprostředkovává pocity osoby, která je během apokalyptické válečné katastrofy uvězněna v podzemním bunkru v ozvěnách událostí, probíhajících na povrchu, zvukově interpretovaných vrstvou země, která je dělí od sebe. Hudební myšlenka a její provedení je uskutečněno metamorfní muzikalizací terénních nahrávek v duchu konceptu "musique concrète intergrée" (cit.Tom Saivon), s využitím elektroakustických, analogových a digitálních technik. Hudebníci a spolupracovníci: Vladimír Hirsch - elektronické klávesové nástroje, syntezátory, samplery, klavír, digitální a analogové technologie, terénní nahrávky, mluvené slovo; Nadya Feir - zpěv, Dominika Karčovská - zpěv, Tom Saivon - produkce.

Nahrávka :
CD (© 2017 Old Captain - OCCD33) digipak & DIG

1 Indictum
2 Omen
3 Impressiones
4 Exanima
5 Camera delusionis
6 Erebeum
7 Centuria
8 Fuga / Acquiesce
9 Dacryon
10 Amorphes
11 Guttae ultimae
12 Consummatum.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________


HORAE (ORGAN CONCERTO NO.2)

Koncert pro varhany, integrované techniky, hodinové stroje a terénní nahrávky, op.90, s podtitulem "Varhanní koncert č.2", jehož orgininální verze byla zkomponována v roce 2011. Konceptuální skladba. Z hlediska zvukového pojetí i kompozičně se jedná o studii objemových vlastností zvuku a jejich horizontálních i vertikálních interakcí v čase a prostoru. Hudebníci: Vladimír Hirsch - varhany, klavír a další klávesy, syntezátory, elektronika, terénní nahrávky, hodinová mechanika, digitální technika. Studiová participace: Czech Integrated Ensemble - smyčce, dechové nástroje, perkuse. Album nahráno živě v Kulturním centru "Žižkostel" (kostel Československé církve husitské, Náměstí Barikád, Praha 3, 25.dubna 2015. Mix: CatchArrow Recordings studio, Praha, Česko.


Nahrávka :
DIG (© 2015 SuRRism Phonoethics – sPE_0248)

1 Ingressa
2 Arcuata
3 Pugnax
4 Mobilis
5 Tracta
6 Spiralis
7 Extera
8 Ultima

_______________________________________________________________________________________________________________________________________


SELECTED ORGAN & PIANO WORKS

Dvojalbum 36 vybraných skladeb z varhanní a klavírní tvorby, vytvořených 1977-2012 na dvou discích. Kolekce kombinuje dosud nevydané kompozice s upravenými verzemi již dříve publikovaného materiálu, mapující vývoj Hirschových skladebných technik. Všechny skladby revidovány a remixovány v roce 2012. Hudebníci: Vladimír Hirsch - varhany, klavír, telharmonium, plynové varhany, krystalofon, integrovaná techinka. Rejstřík: Cats On The Rooftop, op.4, 1977; Six Bagatelles, op.16; 1987; Partita For Piano, op.18, 1988; Aion, op.33, 1992; Detaxichen, op.41; 1996; Nostalgie, op.43, 1997; Organ Preludes z op.39, 58 a 64; Danze e marce, op.57, 1998; Hymnus č.2, op.56, 1998; ”Elegy”, op.65, 2001; Third Eye, op.69, 2003; Nenia, op.62, 1999-2008; Trigonal Sonata, op.71, 2004; Jákob's Ladder, op.83; 2009; Amorpheae op.86, 2010; Lamiade: Symmetric Variations, op.88, 2012.

Nahrávka :
2 CDR (© 2013 Integrated Music Records - Catch 054) & DIG (© 2013 SuRRism Phonoethics – sPE_0143)

DISK 1:
1 Nenia
2 Elegy Part I
3 Elegy Part II
4 Hymn No.2
5 Purificatio
6 Mechanical Sketch I
7 Mechanical Sketch II
8 Exodus Prelude
9 Hymn For Bells And Organ
10 Teorema
11 Convulsione
12 Amorphea I
13 Amorphea II
14 Partita For Piano
15 Aion Part 1
16 Aion Part 2

DISK 2:
17 I.Grave. Ambiguamente
18 II.Allegro. Espressivo
19 III.Molto adagio
20 Bagatelle 1
21 Bagatelle 2
22 Bagatelle 3
23 Bagatelle 4
24 Bagatelle 5
25 Bagatelle 6
26 Azygea
27 Epikrasis
28 Nostalgie I
29 Nostalgie II
30 Nostalgie III
31 Nostalgie IV
32 Cats On The Rooftop
33 Symmetric Variation 1
34 Symmetric Variation 2
35 Symmetric Variation 3
36 Third Eye

_______________________________________________________________________________________________________________________________________


MISSA ARMATA . INVOCATIONES

Album sdružující dvě práce pro integrované techniky: industriální mši "Missa Armata", op.64, 1999-2010 a cyklus čtyř hudebních litanií "Invocationes", op.66. 2002-2012. Jak tématicky (liturgické hudební útvary), tak výrazovými prostředky jsou obě skladby blízké, proto byly oba projekty zařazeny na společný disk a vydány v roce 2012, tedy více než 10 roků po jejich vytvoření.
(I) „Missa armata“, op.64, vytvořená v roce 1999, je elektronická "polní mše" se standardními liturgickými částmi, odpovídajícími jednoduchému ústřednímu epickému rámci. Originální verze alba nabízí vysoce strukturovanný industriální sound integrovaný s klasickou instrumentací. Hudebníci: Vladimír Hirsch – elektronické klávesové nástroje, syntezátory, samplery, digitální technika.
(II) Cyklus čtyř hudebních litanií. Skladby s výraznou rituální charakteristikou, dominantním industriálním soundem a deklamované či zpívané religiozní lyriky v dark-ambientní atmosféře. Hudebníci: Vladimír Hirsch - elektronické klávesové nástroje, syntzátory, zpěv, mluvené slovo. integrované techniky, Tom Saivon - samply, Martina Sanollová - zpěv. Texty: Sv.Augustin, Raccolta (Enchiridion Indulgentiarum).

Nahrávka :
Missa Armata . Invocationes (CD © 2012 Ars Benevola Mater - ABM44) & DIG

Missa Armata:
1 Introitus
2 Kyrie
3 Gloria
4 Credo
5 Sanctus
6 Agnus Dei
7 Exodus

Invocationes
1 Invocatio I
2 Invocatio II
3 Invocatio III
4 Invocatio IV

_______________________________________________________________________________________________________________________________________


ENDOANATHYMIA

Konceptuální album pro klavír a integrovanou techniku, op.70, v rearanžované a remasterované verzi (2010), původně vytvořené v roce 2004 pod názvem "Hermeneutic Cycle". Rozsáhlejší kompozice, pohybující se na pomezí současné vážné hudby, založená na integrovaných kompozičních postupech s užitím elektroakustických a digitálních manipulací zvuku nejen klasické instrumentace. Hudebníci: Vladimír Hirsch - klavír, elektronické klávesové nástroje, elejtroakustická a digitální technika, mix.

Nahrávka :
CDR (© 2011 Integrated Music Records - Catch 050) & DIG

Quadrant 1
1 Sector Alpha
2 Sector Beta
3 Sector Gamma
4 Sector Delta
5 Sector Epsilon
6 Sector Zeta

Quadrant 2
7 Sector Eta
8 Sector Theta
9 Sector Iota
10 Sector Kappa
11 Sector Lambda
12 Sector Mi

Quadrant 3
13 Sector Ny
14 Sector Xi
15 Sector Omikron
16 Sector Pi
17 Sector Rho
18 Sector Sigma

Quadrant 4
19 Sector Tau
20 Sector Ypsilon
21 Sector Phi
22 Sector Chi
23 Sector Psi
24 Sector Omega

_______________________________________________________________________________________________________________________________________


MARKÉTA, THE DAUGHTER OF LAZAR

Tématické album, které je adaptací scénické hudby k divadelní hře "Markéta, dcera Lazarova", zpracované volně podle románu Vladislava Vančury. Aplikace soudobé klasické hudební formy, kolorovaná industriálním a dark-ambientním soundem oscilující od ústředních sakrálních sborových motivů, přes dramatické erupce až k velmi lyrickým sekvencím. Hudebníci: Vladimír Hirsch – klávesové nástroje, digitální technika; Czech Integrated Ensemble & Choir. Emotivní hudební příběh, mapující detailně v krátkometrážních sekvencích jeho epiku, s religiózním podtextem v duchu původní strategie divadelní adaptace.

Nahrávka :
CDR (© 2010 Integrated Music Records - Catch 062) & DIG

1 Prologue
2 The Prayer
3 Celebration
4 Bloodstain
5 A Piece about Virgin Net
6 The Dispute
7 First Sight
8 Abduction
9 Interlude I
10 No Master
11 Interrogation
12 The Rape of Kristián
13 The Bringing of Markéta
14 Maternal Intervention
15 The Rape of Markéta
16 Gethsemane
17 Morning Delight
18 1st Dream: Stolen Cleanliness
19 The Capture of Lazar
20 Father's Condemnation
21 Attempted Suicide
22 Interlude II
23 The Last Chance
24 Challenge To Fight
25 Bloody Hands
26 Disenchantment
27 Farewell of Lovers
28 Encirclement
29 Interlude III
30 2nd Dream: Lovelorn
31 The Maddeningness
32 Alexandra's Loss
33 The Lynching of Markéta
34 Expulsion
35 The Prioress's Oration
36 3rd Dream: Apparition
37 Interlude IV
38 The Sentence
39 Confession
40 Forgiveness and Redemption
41 The Ascension
42 Epilogue


________________________________________________________________________________________________________________________________________


UNDERLYING SCAPES

Tématické album pro integrované techniky. 2002-2009. Dark-ambientní introspektivní projekt s původním názvem "De regionibus liminis", věnovaný tématu podprahového smyslového vnímání. V roce 2009 bylo album kompletně revidováno a vydáno jako součást kolekce autorových prací s názvem “The Assent To Paradoxon” (© 2010 Ars Benevola Mater) pod názvem "Underlying Scapes" jako bonus CD kompletu . Hudebníci: Vladimír Hirsch – elektronické klávesové nástroje, syntezátory, digitální technika.

Nahrávky :
CD (© 2010 Ars Benevola Mater / ABM34BB), CDs kolekce "The Assent To Paradoxon" (©2008 Ars Benevola Mater - ABM34B) & DIG

1 Illuminated Temples
2 Arachnopia Field
3 Gyral Bridges
4 White Migratory Quadrant
5 Cavity Of Desolation
6 Behind The Line Of Touch
7 Liminal Vortex
8 Chiasmas

_______________________________________________________________________________________________________________________________________


SYMPHONY No.4 "DESCENT FROM THE CROSS" (GRAUE PASSION)

Symfonie pro integrovaný orchestr, smíšený sbor a sóla, op.67, 2001-2005. Kompozice, inspirovaná původně Dostojevského výkladem stejnojmenného obrazu (Šedé pašije) Hanse Holbeina. Album v sobě spojuje vyjadřovací prostředky způsobem, který plně odpovídá autorově koncepci integrované hudební formy. První verze (Symphony No.4 "Descent From The Cross") je součástí kompletu autorových prací s názvem “The Assent To Paradoxon” (© 2010 Ars Benevola Mater). Hudebníci: Czech integrated ensemble and choir, Vladimír Hirsch - klávesové nástroje, samplery, počítačová technika; Dominika Karčovská - soprán, Martina Sanollová - mezzosoprán. V roce 2008 byla skladba nahrána živě, studiově upravena, rearanžována a pod názvem "Graue Passion" vydána labelem Ars Benevola Mater v následujícím roce. Hudebníci: Czech Integrated Ensemble and Choir, Vladimír Hirsch - klávesové nástroje, digitální technika, Martina Sanollová - sólové vokály.

Nahrávky :
Symphony No.4 "Descent From The Cross": CD (© 2008 Ars Benevola Mater, ABM 30)& DIG
CDs kolekce "The Assent To Paradoxon" (©2008 Ars Benevola Mater - ABM34B) & DIG

1 Part I. After Expiry
2 Part II. Night Under The Cross
3 Part III. The Descent
4 Part IV. The Pass From Golgotha
5 Part V. Entombment
6 Part VI. Apotheosis
7 Part VII. Marcus VI:16

Graue Passion: CD, digipack (© 2009 Ars Benevola Mater, ABM 39) & DIG

1 Part I. Introduktion: Da riss der Vorhang entzwei…
2 Part II. Die Nacht unter dem Kreuz
3 Part III. Die Kreuzabnahme
4 Part IV. Der Weg vom Golgotha
5 Part V. Voll Blut und Wunden
6 Part VI. Die Grablegung
7 Part VII. Apotheose
8 Part VIII. Epilog

_______________________________________________________________________________________________________________________________________


NONTERRA

Tématické album. 2005. Hudebními prostředky se zde utkávají témata neoklasického a dark-ambientního typu s memorujícími cyklickými prvky módních trendů populární hudby, které rytmicky, strukturálně i melodicky napadají. Hudebníci: Vladimír Hirsch: syntezátory, bicí, samplery, computer. Produkce: Tom Saivon. Mastering: Jan Seibt. Album vydáno pouze coby nedílná součást kolekce "The Assent To Paradoxon".

Nahrávka :
CDs kolekce "The Assent To Paradoxon" (©2008 Ars Benevola Mater - ABM34B) & DIG

1 Ante lucem
2 Synapsis
3 Nonterra
4 Mécaniques d´État
5 Advenit orator
6 Les voix des morts
7 Transformation - Ulterior Act
8 IsoMorphe
9 Chant des marquées
10 Parahymnus
11 Clausula retis
12 Transformation - Violent Act

_______________________________________________________________________________________________________________________________________


CONTEMPLATIO PER NEXUS

Tématické album pro integrované techniky, op.77, 2007-2008. Rozsáhlá skladba na neoklasickém instrumentačním základu dark-ambientního charakteru na filozoficko-teologické téma, inspirovaná spisem "Teologia spiritualis mystica", zabývající se procesem transformace lidského vědomí v průběhu mystické kontemplace. Vydáno jak jednotlivě, tak jako součást kompletu autorových prací s názvem “The Assent To Paradoxon” (© 2010 Ars Benevola Mater). Hudebníci: Vladimír Hirsch - klávesové nástroje, synthezátory, samplery, počítačová technika), Dove Hermosa aka Dawn Carlyle (zpěv, texty), Czech Integrated Ensemble - nástroje z obsazení klasického symfonického orchestru. Album existuje též v neoficiální, delší, fragmentované verzi s doplňkem názvu “in sequentiis”, kde skladebné jednotky tvoří 23 jednotlivých sekvencí.

Nahrávka :
CD (© 2009 Ars Benevola Mater - ABM33) & DIG
CDs kolekce "The Assent To Paradoxon" (©2008 Ars Benevola Mater - ABM34B)

1 Contemplatio per negationem (Vestibulum - Obscuritas - Sitis - Tortio sensuum)
2 Contemplatio per affirmationem (Oratio quietis - Somnus potentiarum - Coniunctio)

________________________________________________________________________________________________________________________________________


LES SCÈNES ARDENTES

Cyklus skladeb pro integrované techniky, hudební soubor a sóla, op. 75, 2005. Konceptuální album, vytvořené z témat autorovy scénické hudby, která jsou zde rozpracována a svou epikou i formálními charakteristikami spojena v celek. Hudebníci: Vladimír Hirsch - syntezátory, bicí, samplery, computer, mix, Czech Integrated Ensemble - nástroje z obsazení klasického symfonického orchestru, Martina Sanollová - mezzosoprán, Dominika Karčovská - soprán, Tom Saivon -produkce, Vojtěch Haňka - mastering. Vydáno jak jednotlivě, tak jako součást kompletu autorových prací s názvem “The Assent To Paradoxon” (© 2010 Ars Benevola Mater).

Nahrávka :
CD (© 2009 Ars Benevola Mater - ABM32)
CDs kolekce "The Assent To Paradoxon" (©2008 Ars Benevola Mater - ABM34B)

1 Introduction
2 Adversaire
3 Espaces interdits
4 Antischerzo
5 Cris du feu
6 Transfugue
7 Orea Nexx
8 Arc extatique
9 La dernière défense
10 Sacrifice au irrationel

________________________________________________________________________________________________________________________________________


EXORCISMS

Tématické album skladeb pro integrované techniky, op. 61. 1999-2006. Monolitní práce zcela v duchu integrovaného hudebního pojetí s celkovým dark-ambient-neoklasickým vyzněním. Hudebníci: Vladimír Hirsch - klavír a ostatní klávesové nástroje, samplery, počítačová technika, Martina Sanollová - zpěv, Dominika Karčovská - zpěv, Czech integrated ensemble. Produkce: Tom Saivon. Mastering: Jan Seibt. Vydáno jak jednotlivě, tak jako součást kompletu autorových prací s názvem “The Assent To Paradoxon” (© 2010 Ars Benevola Mater).

Nahrávka :
CD (© 2008 Ars Benevola Mater - ABM31)
CDs kolekce "The Assent To Paradoxon" (©2008 Ars Benevola Mater - ABM34B)

1 Confiteor
2 Paligenesis
3 Ecce Crux
4 Synaestheseum
5 Quadrivia
6 In Hoc Signo
7 Averte !
8 Essentia Quinta
9 Ufarsin

________________________________________________________________________________________________________________________________________


TOBRUK

Album, původně soundtrack. Tématické album, vytvořené z filmové hudby zkomponované pro snímek "Tobruk" - osobní příběh z prostředí české vojenské jednotky v Libyi v průběhu známé bitvy 2.světové války. Dvanáct skladeb, pojmenovaných převážně popisně podle filmových obrazů a spojených osou příběhu.Hudebníci: Vladimír Hirsch - klávesové nástroje, syntezátory, samplery, digitální technika), participace: Martina Sanollová (zpěv) a Czech Integrated Ensemble. Mastering: Vojtěch Haňka.

Nahrávka :
CDR (© 2008 CatchArrow Recordings - Catch 052) & DIG

1 Agami (Introduction)
2 The Presage
3 First Victory
4 At The Grave
5 Reentry Of Enemies
6 The Escape
7 Though The Desert
8 Inertia Of Space
9 Destiny Command
10 Back To Struggle
11The Final Gleam
12 Catharsis (Ending)

________________________________________________________________________________________________________________________________________


TORMENT OF NAISSANCE

Tématické album na kreacionistické téma. 2007. Studiové zpracování koncertního programu ve smyslu organizace amorfních struktur a harmonických konvolutů do noisové podoby dark-ambientně-neoklasického integrovaného tvaru. Hudebníci: Vladimír Hirsch - syntezátory, samplery, digitální technika. Participace: Dove Hermosa (zpěv, texty). Mastering: Vojtěch Haňka.

Nahrávka :
CDR (© 2007 Integrated Music Records - Catch 054) & DIG

1 Phase 1 - Inception
2 Interphase 1
3 Phase 2 - Syllepsis
4 Phase 3 - Formation
5 Phase 4 - Enanthropy
6 Interphase 2
7 Phase 5 - Convolution
8 Phase 6 - Akathisia
9 Phase 7 - Expanse
10 Interphase 3
11 Phase 8 - Energeia

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


CONCERT INDUSTRIEL POUR ORGUE

Koncert pro varhany, elektronické klávesové nástroje, bicí nástroje a hudební soubor, op.49. 1998. Kompozice rámcově klasické formy s výraznou složku industriální matrix. V roce 2004 vytvořena třetí, finální verze koncertu, která se liší od původních sevřenějším pojetím. V této podobě byla skladba vydána oficiálně. Hudebníci: Vladimír Hirsch - varhany, elektronické klávesové nástroje; Czech integrated ensemble. Vydáno jak jednotlivě, tak jako součást kompletu autorových prací s názvem “The Assent To Paradoxon” italským labelem Ars Benevola Mater.

Nahrávky :
CD (© 2007 Ars Benevola Mater - ABM029) & DIG
CDs kolekce "The Assent To Paradoxon" (©2008 Ars Benevola Mater - ABM34B)


1 Part I. Ouverture
2 Part II. Essai
3 Part III. Intermède
4 Part IV. Ensemble

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


EPIDEMIC MIND

Konceptuální album. 2007. Dark ambientní, futuristické melodrama. Kosmogonická atmosféra s vnitřním mikrotonálním melodickým chaosem na pozadí rytmického řádu spolu se strojovou deklamací apokalypticky varovného sdělení. Mikrotonální chaotická melodika na pozadí rytmického řádu. Původně společný projekt skladatele a instrumentalisty Vladimíra Hirsche a japonského cyberpunkového spisovatele Kenjiho Siratori, avantgardního básníka a prozaika, jehož surrealisticko-futuristický styl se neohlíží na tradiční postupy a vazby a poskytuje kritický pohled na digitální věk. Hudebníci: Vladimír Hirsch - kompozice, všechny nástroje, programování; Kenji Siratori - texty, vokál.

Nahrávky :
CDR (©2008 CatchArrow Recordings, Catch 059) & DIG (© 2013 SuRRism PhonoEthics - sPE_132)

1 Genetic Doctrine
2 Dark Placenta
3 Crypt Virus
4 Orbit Affected III
5 Transfiguration
6 Babel


_________________________________________________________________________________________________________________________________________


SENSE GEOMETRY

Album skladeb pro syntezátory, bicí a digitální techniku, op.54 b. 1998-2004. Elektronické industriální album skladeb pro syntezátory, bicí nástroje a digitální techniku. Projekt je založen na hudební aplikaci fiktivní symboliky "fraktální hudební geometrie". Užívá k tomuto účelu signálů logiky intervalů, rytmu, stavby i instrumentace. Oficiálně vydaná nahrávka je druhou a finální, remixovanou verzí (2004) původního záznamu z roku 1998. Hudebníci: Vladimír Hirsch: klávesové nástroje (syntezátory, samplery, klavír), bicí, počítačová technika. Vydáno jak jednotlivě, tak jako součást kompletu autorových prací s názvem “The Assent To Paradoxon” (© 2010 Ars Benevola Mater).

Nahrávka :
CD (© 2006 Ars Benevola Mater - ABM 25) & DIG
CDs kolekce "The Assent To Paradoxon" (©2008 Ars Benevola Mater - ABM34B)


1 Tetragons (Figure 1)
2 Triangles (Figure 1) Inside Cylindric Channels
3 Circles (Figure 1)
4 Abscissas System (Figure 1) In Pentagonal Column
5 Ellipsis Segments
6 Triangles (Figure 2)
7 Circles (Figure 2) In Tetragonal Structure
8 Abscissas System (Figure 2)
9 Tetragons (Figure 2)
10 Chain Of Ellipsoid Figures

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


FRAGMENTS, THÈMES ET IMAGES SCÉNIQUES

Výběr scénické hudby, vytvořené v obodobí let 1990-2004. Souborné album, vytvořené výběrem fragmentů, témat a obrazů z autorovy scénické hudební produkce, vytvořené v období let 1990 - 2004. Hudebníci: Vladimír Hirsch - syntezátory, bicí, samply, computer, mix, Czech Integrated Ensemble and Choir, Martina Sanollová - zpěv. Převážně krátkometrážní skladby v rearanžovaných verzích.

Nahrávka :
2 CDR (© 2005 Integrated Music Records - Catch 047) & DIG

DISC 1:
1 Arrivée des morts
2 Resistentia
3 Exorcisms – Part IV.
4 Reversion (Stratum profundum, version 2)
5 Le Greffe
6 Bread Of Deceit
7 Conversion Symptoms Theme
8 Lex lacerationis
9 L´abîme éloigné et approché
10 The Storm / Variations On Themes 1 & 2
11 Plebeian March (Hereticon)
12 Deux espaces
13 Varations syntactiques – Theme 6
14 Die Metamorphose / Figur X
15 Inert Triad
16 Orea Nexx
17 The Orphan Age
18 Zona arcuata
19 The Tales Of Mabd / Finale

DISC 2:
20 Labyrinth – Image 1: Verticals
21 Apostasy Theorems
22 Gyre de la necessité
23 Die Metamorphose / Figur Y
24 Adveniat
25 Death Of Argianne
26 Spiral Aura
27 Traversée d´Elektra
28 Sursum
29 Anathema Deserve
30 Unquiet Night Scenery
31 Oranit
32 Die Metamorphose / Family Fight
33 Missing The Mirror
34 Transfugium
35 Plebeian Dance (Hereticon)
36 Elysium
37 New Orders – Conclusion
38 Postscript

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


DREAMS OF AWAKENING

Tématické album, op. 58, 1999. Dark-ambientně elektronické album, postavené na rockových schématech se sjednocující koncepcí melodramatického zpracování textů, převyprávějících autorovy snové vize. Rockové báze jsou zevntř kombinované samplovanými smyčkami. Původní verze s názvem "Dream Monsters Exorcism" nahrána pod hlavičkou "Subpop Squeeze". Stejně jako album samé nemá konotaci s albem "Exorcisms", vytvořeným v duchu základního konceptu autorovy kompoziční orientace. Hudebníci: Vladimír Hirsch - syntetizéry, bicí nástroje, samply, počítačová technika, texty, zpěv a deklamace.

Nahrávka :
Dreams Of Awakening (CDR © 1999 CatchArrow Recordings-Catch 034b) & DIG

1 Introduction
2 She Was An Angel
3 Aorted
4 Derision
5 Anathema
6 Under The Ground
7 The Rite Of Love And Death
8 Dawning

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


SYMPHONIES NOS.2 & 3 "BRANDS OF TYRANY"

Dvě symfonické skladby: Symfonie č.2 pro syntezátory a integrovaný soubor s podtitulem "Defensa", op.47 (1997) a symfonie č.3 s podtitulem "Brands Of Tyrany" pro integrovaný soubor, varhany a bicí nástroje s podtitulem "Sinfonia integra per orchestra, organo e percussione", op.52 (1998).
(I) Symfonie č.2 je určena pro takzvaný "integrovaný orchestr" (stejně jako většina autorových prací tohoto typu), využívající jak elektronické nástroje, které v tomto opusu převládají, tak autentické instrumentace klasického symfonického orchestru, pouze lehce kolorované industriálními a ambientními strukturami. Hudebníci: Vladimír Hirsch - syntezátory a klávesové nástroje, participace: Czech Integrated Ensemble. Na společném albu vydána revidovaná verze z roku 2001.
(II) Symfonie č.3 je relativně klasickým útvarem, po formální stránce představujícím plnou integraci organicky klasické orchestrace s elektronikou a industriálními prvky. Album šestnácti většinou krátkometrážních částí má marciální charakter. Hudebníci: Czech integrated ensemble, Vladimír Hirsch - varhany a ostatní klávesové nástroje. Participace: Martina Sanollová - zpěv. Součástí alba je druhá, revidovaná verze (2001).

Nahrávka :
CDR (© 2003 Integrated Music Records - Catch 029) & DIG

Symphony No.2
1 Part I. Incorporatio
2 Part II. Animae milites gravis armaturae
3 Part III. Iudicium et sententia

Symphony No.3
1 I. Allegro assai. Attacamente
2 II.Presto. Feroce
3 III.Allegro. Ostinato
4 IV.Intermezzo #1. Agitato
5 V.Allegro con brio
6 VI.Allegro. Risoluto.
7 VII.Grave.Eccitante
8 VIII. Presto. Frettoloso.
9 IX. Allegretto.Guerresco con agilita.
10 X. Marcia. Trionfale.
11 XI. Grave. Independemente
12 XII. Andante con moto.
13 XIII. Ondeggiando. Allegretto poco mosso.
14 XIV. Intermezzo #2.
15 XV. Conclusione.
16 XVI. Allegro assai. Attacamente 2

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


MISSA PESTILENTIAE INTEGRA

Mše pro integrovaný orchestr a ženský zpěv. Část alba "Plague Mass" Diamandy Galás (1990, Mute Records), v aranžmá a hudebním tvaru V.Hirsche, doplněná několika skladbami kratšího rozsahu a koncipovaná jako autorské partnerství. Op.59. 1999. Na autentické, nijak neredukované části nahrávky projektu Diamandy Galás je vystavěno industrializované instrumentační aranžmá při současné její úpravě a doplnění skladbami do formální struktury klasického útvaru mše. Hudebníci: Diamanda Galás: zpěv, klavír, Vladimír Hirsch: kompozice 1, 3 a 10 (& aranžmá ostatních skladeb), varhany, syntezátory, hluky, mix, David Linton: bicí, perkuse, Blaise Dupuy: klávesy, Ramon Díaz: elektronické perkuse, Michael McGrath: tapes.

Nahrávka :
CDR (© 1999 CatchArrow Recordings-Catch 027) - prozatím neautorizováno

1 Introitus (V.Hirsch)/
2 Kyrie: There´s No Rest Until The Fighting´s Done (D.Galás, V.Hirsch)
3 Gloria (V.Hirsch)
4 Credo: Deliver Me From Mine Enemies (D.Galás, V.Hirsch)
5 Offertorium (V. Hirsch, D.Galás)
6 Sanctus: Do You Confess? (D. Galás, V.Hirsch)
7 Consecratio (V.Hirsch, D.Galás)
8 Agnus Dei: And I Saw The Heaven Open (D.Galás, V.Hirsch)
9 Benedictus (D.Galás, V.Hirsch)
10 Ite, missa est: Let Us Praise...(V.Hirsch)

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


CASUAL CRIME

Album skladeb pro jazzové kvarteto. 1998. Skladby, vycházející z romantizujících a etnických autorových témat, rozpracované standardním způsobem v rámci jam session klasického jazzového kvarteta. Jedná se částečně o reminiscensi skladateleova zájmu o jazzovou hudbu včetně úpravy některých skladeb z tohoto období (např. Remembrance 77). Hudebníci: Vladimír Hirsch - klavír, Zbygniew Zieliński - altsaxofon, Jean-Jacques Cerf - kontrabas, Ted Hart - bicí & perkuse. Původní materiál obsahoval též cover-verzi známého "My Bloody Valentine".

Nahrávka :
CDR (© 1998 CatchArrow Recordings - Catch 039) & DIG (©2013 LBA Records; LBA - 10055644)

1 Année de guêpe
2 Quijote
3 Chess Game Trespass
4 Back In Black
5 Red Desert
6 Anilusia
7 Remembrance 77
8 Degressive Interval / Ending

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


THERE'S NO HUMAN TRUMPH

Kompilace skladeb pro syntetizéry, samply, rozhlasové záznamy a vokál 1995-99. Hudebníci: Vladimír Hirsch - syntezátory, bicí nástroje, samply, počítačová technika. Album industriálních a alternativních rockových skladeb. První verze byla nazvána podle původních alb, ze kterých byla kompilována - "Arsenica / Less Than Nothing", nahraných pod hlavičkou "Subpop Squeeze". Hudebníci: Vladimír Hirsch - syntezátoryy, bicí nástroje, samply, počítačová technika.

Nahrávka :
There's No Human Triumph (CDR © 1999 CatchArrow Recordings-Catch 030b) & DIG

1 Republica
2 Disaster Experts
3 Here Comes The Monster
4 Entusiastic
5 Holy, Holy, Holy
6 Intriguers
7 Lobotomy Gloria
8 Affection
9 Poisoner
10 Venetian Settlement
11 Imageon
12 All In Hot Pursuit Of All
13 Limits Of God
14 Unsavoury Friend
15 Inerve
16 Less Than Nothing
17 The Scrap
18 Appeasement
19 No One Will Save Me
20 (There's No Human) Triumph

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


SIMPLICITY OF HERESY

Tématické album. 1996. Album na religiozní téma, vytvořené na bázi elektroakustické manipulace smyčcových nástrojů, dechů, ad., se současným užitím jejich syntetických aplikací, s dominujícími varhanními tématy. Kompozičně směrováno k martial industrial-neoklasickému modelu, podřízenému militantním rytmům, ostinátním smyčkám s protipólem ve velmi střídmé melodické koloratuře, která potencuje permanentní tenzi skladeb. Album se později v přepracované verzi s užitím vokálů stalo páteří CD SKROL "Heretical Antiphony" i dalšího směřování souboru. Z hlediska hudebního konceptu nejspíše zásadní záležitost nejen pro další sólové práce autora, ale i pro Skrol. Hudebníci: Vladimír Hirsch - syntezátory, varhany, klavír, bicí nástroje, samply, programování. V roce 2005 remasterováno.

Nahrávky :
Simplicity Of Heresy (MC © 1996 CatchArrow Recordings-Catch 001)
Simplicity Of Heresy (CDR © 2005 Integrated Music Records-Catch 048) & DIG

1 Proclamatio
2 Agog
3 Litanie
4 Non-Organic
5 Sursum
6 Purified
7 Adveniat
8 Plebeian Dance 1
9 Fire Scene
10 Simplicity Of Heresy
11 Converted
12 Plebeian Dance 2
13 Martyrdom Phase
14 Uniformity Celebration March
15 New Laws / New Orders
16 Exsanguis

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


ORGAN PIECES

Album skladeb pro varhany, opusy 23, 25, 26 & 28. 1987-1991. Kolekce varhanních kompozic, vytvořených v rozmezí let 1987 a 1991, kombinujících klasické postupy s moderními zvukovými i stavebními charakteristikami v duchu pojetí modality, experimentující se specifickými tonálními systémy. Hudebníci: Vladimír Hirsch - varhany.

Nahrávky :
Organ Pieces (MC 1991 & CDR © 2001 CatchArrow Recordings - Catch 00E) & DIG

1 Ambits Of Material World - Part I / Marionettes
2 Ambits Of Material World - Part II / Late Views
3 Ambits Of Material World - Part III / Reprints
4 Ambits Of Material World - Part IV / All Is Sealed Off
5 Hymn Of Immobility
6 Theme In C-minor
7 Transubstantiation, Part I
8 Transubstantiation, Part II
9 Prelude
10 Introitus (Missa pestilentiae)
11 Ite, missa est (Missa pestilentiae)

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


OUT OF YOUR OBJECTS

Album skladeb pro klavír, syntetizéry, bicí a zpěv, op. 22, 1989. Monotematická kolekce skladeb intimně lyrického zaměření, s dominancí expresivně pojaté role klavíru, výrazně monotónní rytmikou a introvertně potemnělým vokálem v chladné atmosféře syntetických smyčcových rejstříků kláves. Hudebníci: Vladimír Hirsch - klavír a ostatní klávesové nástroje, automatická rytmika, vokál. Album v roce 1993 revidováno a přepracováno s doplněním kytarového partu - až v této nové podobě vydáno po více jak dvaceti letech americkým labelem LBA Records.

Nahrávky :
DIG (© 2011 LBA Records - LBA10035659)

1 In The Garden
2 Out Of Your Objects
3 Darkness
4 Plastic Sun
5 Song Of The Stray
6 Rancour´round
7 Behind Her House
8 Out Of Your Objects II

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


SYMPHONY NO. 1"

Symfonie pro syntezátory, perkuse a magnetogonové záznamy, op.20. 1988. Hudebníci: Vladimír Hirsch - syntezátory, bicí nástroje. Čtyřvětá symfonie v syntetických zvukových aranžmá. Základní témata jednotlivých vět tvoří melodické motivy některých nerealizovaných skladeb. Ty jsou rozvíjeny se snahou o vyčerpání melodických i harmonických alternativ v rámci jednoduššího kontrapunktického modelu. V roce 2001 kompletně revidováno a remasterováno.

Nahrávky :
MC (©1989 D.M.Recordings - DMR 03) & DIG (© 2001 CatchArrow Recordings – Catch 046)


1 1st Movement
2 2nd Movement
3 3rd Movement
4 4th Movement

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


SYNTHETICS - THEMES

Album skladeb pro syntezátory, op.17. 1987-88. Experimentální projekt převážně space-ambientní povahy. Remixováno v roce 2002. Hudebníci: Vladimír Hirsch: syntezátory, magnetogonové záznamy.

Nahrávky :
MC (© 1987 D.M.Recordings - DMR 01), CDR (© 2002 CatchArrow Recordings – Catch 00D) + bonus track: Me All But Died
DIG (© 2013 CSIndustrial – CSi 004) + bonus track: Selenium

1 Music Of Inner Sleep
2 Theme I: Old Horses
3 Jericho
4 The Song About Your Guilt
5 There Was No Moving Her
6 Theme II: Neglected
7 The Cairn
8 Electric Sound Tissue
9 Meanless
10 Lackadaisical
11 Rigid And Frigid
12 Dance Of Blue Cells
13 Theme III: Piliformis
14 Afterwards
15 Theme IV: Soulbreaker
16 Invasion 68
17 Stereotyped
18 Music Of Inner Sleep II

_________________________________________________________________________________________________________________________________________