Integrated Music Records































































































































































































































































































































































































































































































































































































CatchArrow Recordings


























































































































































































































VLADIMÍR HIRSCH: SEZNAM DĚL

Op.1 Preludium a-moll
Preludium pro klavír nebo varhany. 1973. Notový záznam. Č.1-Preludium a-moll. Skladba kombinující standardní barokní postupy s rockovými atributy.

Op.2 A Spanish Theme
Skladba pro klavír nebo elektrické piano. 1974. Notový záznam základního tématu. Č.1-A Spanish Theme. Jazz-rocková improvizace. Z tématu posléze vznikla skladba "Anilusia", přepracovaná pro jazzový kvartet a zařazená na album "Casual Crime".

Op.3 Compositions For 2 Pianos
Skladby pro dva elektrifikované klavíry. 1976. Záznam na magnetofonovém pásu (dále MT) nedochován. Č.1-Insane, 2-Double Life. Rockové skladby se zvukovou distorzí soundu akustického klavíru při mikrofonním snímání prostřednictvím booster-efektu.

Op.4 Cats On The Rooftop
Skladba pro 2 preparované klavíry. 1977. Č.1-Cats On The Rooftop. Neoimpresionistická klavírní skladba, později přepracovaná a zařazená na souborné album autorových prací pro klávesové nástroje "Selected Organ & Piano Works" (2 CDR ©2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.5 Before The Twilight
Skladba pro klavír. 1978. Notový záznam. Č.1-Before The Twilight. Art-rocková skladba s jazzovými prvky.

Op.6 Skyline
Skladby pro 2 elektrifikované kytary a zpěv. 1978-80. Nahrávka na MT nedochována. Č.1-12 (”Skyline” a další - názvy se nedochovaly). Rockové skladby, obsahující kytarové improvizace.

Op.7 Phases
Skladby pro klavír. 1979. Jen částečný notový záznam. Č.1-Tempus depurgationis, 2-Tempus desolationis. Klavírní kompozice epického charakteru v rámci propojení vážné hudby s jazzem a rockem. Archetyp integrovaného pojetí hudby. Na původní téma navazuje volně op.29.

Op.8 Prophecy
Kompozice pro klavír nebo elektrické piano. 1980. Notový záznam. Č.1-Prophecy. Jazzová skladba s příklonem ke stylu jazz-rockové fúze.

Op.9 Songs For Piano
Skladby pro klavír a zpěv. 1981-83. Celý záznam na MT nedochován. Č.1-Part in A, 2-Part in B, 3-Part in C, 4-Part in D. Rozsáhlejší art-rockové kompozice na improvizačním základě. V devadesátých letech z jednoho dílčího tématu vytvořena skladba "Raggaa" v orchestrálním aranžmá v novovlném pojetí stylu ska/reggae pop. Zaznamenána digitálně a bez katalogového čísla obyčejně součástí některých kompilací spíše jako ukázka autorových exkurzí do popových žánrů.

Op.10 1984
Skladby písňové formy v klavírním aranžmá. 1984. Nahrávka na kazetě (dále MC) pod hlavičkou VH&HP (©1984 Valhir Recordings). Č.1-Song For The Time Of Desolation, 2-My November Rain, 3-Rainbow In The Dark Room, 4-Blue Street Walk, 5-Island Of Pie, 6-Rock´n´Roll, 7-Hungry And Wild, 8-First Time I Saw Your Face, 9-Lawrence 105, 10-Hot Skin, 11-World Is In The Move. Art-rockové skladby se zpěvem.

Op.11 Hymn-Official Theme (Hymnus č.1)
Skladba pro varhany. 1984. Záznam na MC (©1984 Valhir Recordings). Č.1-Hymn/Official Theme. Jednoduché hymnické téma s instrumentálně pojatým vokálním partem.

Op.12 In The Punk
Skladby pro klavír, vokál a zvukové efekty. 1985-86. Záznam na MC pod hlavičkou VH&HP (©1986 Valhir Recordings). Č.1-12 (Parts One-Twelve). Cyklus rockových skladeb.

Op.13 Periphrasis
Skladba pro varhany. 1986. Nahrávka na MC. Č.1-Part I/ Invocation, 2-Part II/ Peace Of Mind, 3-Part III/ By Kind Permission. Trojdílná romantizující skladba s rockovými prvky. Vybraná témata posléze užita pro skladby alba "Organ Pieces"(CDR & DIG © 2002 CatchArrow Recordings–Catch 00E).

Op.14 Plastic Reminiscences
Cyklus skladeb pro varhany. 1986. Živý záznam na MC (nahráno v kostele sv. Václava ve Velíši). Č.1-Under The Burning Lamp, 2-In The Purple Mask, 3-Laudanum, 4-Fragment Of Little Tenderness, 5-At Some Distance, 6-Hippodrome. Varhanní improvizace navazující na op.14. Vybraná témata posléze užita pro skladby alba "Organ Pieces" (CDR & DIG © 2002 CatchArrow Recordings–Catch 00E).

Op.15 Songs For F.K. (Among The Silence)
Dvě sklady pro klavír a zpěv. 1987. Nahrávka skladby ve stylu romantické new-wave na MC sice nedochována, ale v roce 2016 témata přepracována v martial-industriální skladby písňové formy jak instrumentální, tak vokalizované (názvy v závorce) ve spolupráci se švédskou zpěvačkou Cecilií Bjärgö, plánované jako singl "Among The Silence". Č.1-Impasse (Among The Silence), 2-Vigilia (Bounces). Hudebníci: Vladimír Hirsch - všechny nástroje, Cecilia Bjärgö - zpěv, mluvené slovo, texty (DIG instrumentální verze - 2017 © CatchArrow Recordings - Catch 071). Společný miniprojekt dosud nevydán.

Op.16 Six Bagatelles
Cyklus skladeb pro elektroakusticky snímaný klavír. 1987. Původně notový záznam, později nahrávka v digitální podobě. Č.1-Bagatelle 1, 2-Bagatelle 2, 3-Bagatelle 3, 4-Bagatelle 4, 5-Bagatelle 5, 6-Bagatelle 6. Drobné neoromantické skladby s členitou rytmickou strukturalizací v rámci elektroakustické manipulace. V roce 2009 upraveny a zařazeny na kompilační album "Selected Organ & Piano Works" (2 CDR © 2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.17 Synthetics-Themes
Album skladeb pro syntezátory. 1986-87. Záznam původní nahrávky na MC (©1987 D.M.Recordings - DMR 01). Č.1-Music Of Inner Sleep, 2-Theme I: Old Horses, 3-Jericho, 4-The Song About Your Guilt, 5-There Was No Moving Her, 6-Theme II: Neglected, 7-The Cairn, 8-Electric Sound Tissue, 9-Meanless, 10-Lackadaisical, 11-Rigid And Frigid, 12-Dance Of My Blue Cells, 13-Theme III: Piliformis, 14-Afterwards, 15-Theme IV: Soulbreaker, 16-Invasion 68, 17-Stereotyped, 18-Music Of Inner Sleep II. Experimentální projekt, převážně space-ambientní povahy. Remixováno a zaznamenáno na stejnojmenné CDR (©2002 CatchArrow Recordings – Catch 00D) s bonusovou skladbou "Me All But Died"(op.27). V roce 2013 vydáno v digitální formě (DIG ©2013 CSIndustrial 1982-2010 ‎– CSi 004).

Op.18 Partita For Piano
Skladba pro klavír. 1988. Č.1-Partita for piano. Kompozice s atonálními prvky. Revidovaná verze skladby (2007) zařazena na souborné album "Selected Organ & Piano Works" (2 CDR ©2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.19 Marabu I
Skladby pro hudební skupinu. Hudebníci: MARABU (č.1)-Vladimír Hirsch: klávesy, zpěv, Janis Georgiu: kytara, Tomáš Hadrava: baskytara, Josef Škoda: bicí nástroje, zpěv, Samír Hauser: zpěv. Autorská spolupráce: J.Škoda, T.Hadrava, J.Georgiu. Texty V.Hirsch (1-3, 7) a Josef Škoda (4-6). 1988. Záznam na MC (©1988 D.M.Recordings - DMR 02). Č.1-Přehlednej svět, 2-Muezin, 3-Rumba, 4-Zapomenutá jména, 5-Starý koně, 6-Není zájem, 7-Společná řeč, 8-Rány. Kolektivní práce post-punkové formace s vlivy atonálního funku. Prvotina souboru, zároveň však jediný realizovaný projekt jeho prvního seskupení.

Op.20 Symphony no.1 in E
Symfonie pro syntezátory. 1988-89. Originální nahrávka na MC (©1989 D.M.Recordings - DMR 03). Č.1-1st Movement, 2-2nd Movement, 3-3rd Movement, 4-4th Movement. Čtyřvětá symfonie, experimentující se syntetickou podobou nástrojů z obsazení symfonického orchestru. Skladba posléze zařazena na kompilativní album "Symphony No.1 in E . Seven Parts Of Desolation" (CDR ©1997 CatchArrow Recordings - Catch 00A). V roce 2001 kompletně přepracováno (©2001 CatchArrow Recordings - Catch 046).

Op.21 Selenium
Skladba pro syntezátory a bicí nástroje. 1989. Původní nahrávka na MC. Č.1-Selenium. Experimentální skladba s volným prolínáním syntezátorových ploch a využitím alternativních bicích nástrojů. Remixovaná a remasterovaná verze vydána jako bonus track alba “Synthetics-Themes” (DIG ©2013 CSIndustrial 1982-2010 ‎– CSi 004).

Op.22 Out Of Your Objects
Cyklus skladeb pro klavír, syntezátor, automatickou rytmiku a vokál. 1989. Záznam na MC (©1989 D.M.Recordings - DMR 04). Č.1-In The Garden, 2-Out Of Your Objects, 3-Darkness, 4-Plastic Sun, 5-Rancour´round, 6-Behind Her House, 7-Out Of Your Objects II. Přepracováno v roce 1993 (D.M.Recordings - DMR 12) a později pod stejným katalogovým číslem zaznamenáno na CDR. Nová verze obohacuje původní o kytarový part a členitější rytmiku.

Op.23 Theme in C-minor
Skladba pro varhany. 1989. Nahrávka na MC součástí alba “Organ Pieces” (©1991 D.M.Recordings - DMR 06), později remasterováno a zaznamenáno na CDR Organ Pieces (© 2002 CatchArrow Recordings–Catch 00E). Č.1-Theme in C-minor. Neoklasická skladba na jednoduchém, rockově pojatém harmonickém podkladu.

Op.24 Private Mission
Cyklus skladeb pro syntezátory, bicí a vokál. 1989-90. Nahrávka na MC (©1990 D.M.Recordings - DMR 05). Č.1-Silent Joy, 2-Cat´s Ears, 3-Resistance, 4-Private Mission, 5-Myself Love, 6-In The Trash, 7-D.H.T.C.U.R., 8-Litany Of Revolution. Konceptuální kolekce skladeb, které se staly základem pro repertoár druhého seskupení Der Marabu.

Op.25 The Ambits Of Material Worlds
Tématický cyklus varhanních skladeb. 1990. Nahrávka na MC součástí alba “Organ Pieces” (©1991 D.M.Recordings - DMR 06). Č.1-Part I/ Marionettes, 2-Part II/ Late Views, 3-Part III/ Reprints, 4-Part IV/ All Is Sealed Off. ). Později remasterováno a zaznamenáno na CDR (© 2002 CatchArrow Recordings – Catch 00E). Preludia na principech, stmelujících klasicistní melodiku s rockovými harmonizacemi a elektronickým romantismem.

Op.26 Hymn Of Immobility
Skladba pro varhany. 1990. Záznam na MC, součást alba “Organ Pieces” (©1991 D.M.Recordings - DMR 06).Č.1-Hymn Of Immobility. Později remasterováno a zaznamenáno na CDR (© 2002 CatchArrow Recordings – Catch 00E)

Op.27 Me All But Died
Skladba pro syntezátory. 1990. Záznam na MC (©1990 D.M.Recordings - DMR 07). Č.1-Me All But Died. Remixovaná verze později zařazena jako bonus track na album “Synthetics-Themes” (CDR ©2002 CatchArrow Recordings - Catch 00D).

Op.28 Transubstantiation
Skladba pro varhany. 1990. Záznam na MC v rámci alba “Organ Pieces” (©1991 D.M.Recordings - DMR 06). Č.1-Transubstantiation, Part I, 2- Transubstantiation, Part II. Dvoudílné preludium na liturgické téma. Později přepracováno a zaznamenáno na revidované stejnojmenné album (CDR ©2002 CatchArrow Recordings – Catch 00E).

Op.29 Seven Parts Of Desolation
Klavírní cyklus. 1991. Původní záznam na MC (©1991 Der Marabu Recordings - DMR 08) . Č.1-Part I, 2-Part II, 3-Part III, 4-Part IV/ Myself Love (verze č.2), 5-Part V, 6-Part VI/ Variation on the theme of old Czech choral “Svatý Václave”, 7-Part VII. Cyklus skladeb, volně navazující na myšlenku nedokončeného op.8. Skladba posléze zařazena na kompilativní album "Symphony No.1 in E . Seven Parts Of Desolation" (CDR ©1997 CatchArrow Recordings - Catch 00A).

Op.30 Three Of Ninety-One
Skladby pro hudební soubor. Hudebníci: DER MARABU (č.2): Vladimír Hirsch: klávesy, vokál, texty, Josef Škoda: bicí nástroje, Michael Kureš: kytara. Autorská spolupráce: J.Škoda, M.Kureš. 1990-91. Nahrávka na MC (©1991 D.M.Recordings-DMR 09). Č.1-Explosion (Of All Kindness), 2-Blinded, 3-Nobel Prize. První nahrávka druhého seskupení (Der) Marabu. Basovou linku nahrazují klávesy spolu s hluboko naladěnými bicími. Skladby op.30 po letech restaurovány a nahrány na CDR s názvem “1991 & Dead Music” (CDR ©2000 CatchArrow Recordings-Catch 00A).

Op.31 Dead Music
Skladby pro syntezátory a vokál. Hudebníci: Vladimír Hirsch-klávesy, Josef Škoda-vokál. Texty: J.Škoda. 1991. Nahrávka na MC (©1991 D.M.Recordings-DMR 10). Č.1-Kain, 2-Breath Of Death. Projekt lze žánrově přiřadit k alternativním formám death-metalu. Skladby op.31 spolu s op.30 a 32 po letech restaurovány a nahrány na CDR pod hlavičkou Der Marabu s názvem “1991 & Dead Music” (CDR ©2000 CatchArrow Recordings-Catch 00A).

Op.32 Der Marabu
Skladby pro hudební skupinu. Hudebníci: DER MARABU (č.2) - Vladimír Hirsch: klávesy, vokál, Josef Škoda: bicí nástroje, Michael Kureš: kytara. Autorská spolupráce: J.Škoda, M.Kureš. (©1992 D.M.Recordings-DMR 11). Č.1-Resistance, 3-F.B.I. (Federal Bastards Inc.), 3-Song For Frank Sinatra. Koncertní verze ze základního repertoáru druhého seskupení souboru. Skladby op.32 spolu s op.30 a 31 po letech restaurovány a nahrány na CDR s názvem “1991 & Dead Music” (CDR ©2000 CatchArrow Recordings-Catch 00A).

Op.33 Aion
Experimentální skladba pro preparovaný klavír. 1992. Revidováno 2001 s digitálním záznamem. Č.1-Part 1, 2-Part 2. Dvoudílná aleatorická kompozice sonátového typu. Zařazeno na kompilaci “"Selected Organ & Piano Works" (2 CDR © 2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.34 Suite For Group
Skladba pro hudební soubor. Hudebníci: DER MARABU (č.2) - Vladimír Hirsch: klávesy, zpěv, Josef Škoda: bicí nástroje, Michael Kureš: kytara,. Autorská spolupráce: M.Kureš, J.Škoda. 1992. Záznam na MC nedochován. Rozsáhlejší skladba, založená na komunikaci vzájemně kontrastujících instrumentálních ploch s četnými rytmickými i tempovými změnami.

Op.35 Cruci-fiction
Album skladeb pro hudební skupinu. Hudebníci: DER MARABU (č.2): Vladimír Hirsch: klávesy, vokál, sampler, sampl.baskytara, Josef Škoda: bicí nástroje, efekty, Michal Kureš: kytara. Autorská spolupráce: J.Škoda, M.Kureš. Texty: V.Hirsch, J.Škoda (č.6). 1993-94. Záznam na MC (©1994 D.M.Recordings - DMR 13) a remasterovaná verze na CDR (©2001 CatchArrow Recordings – Catch 00C). Č.1-Heading Nowhere, 2-Nobel Prize (verze 2), 3-The Silent Joy, 4-Love Song Analysis, 5-Stooge´s Death, 6-Ritual, 7-Myself Love, 8-Cruci-fiction. Výsledek dvouleté práce tohoto seskupení souboru. Obohaceno o samplované zvuky industriálního charakteru a basový part. Album obsahuje témata blízká moderní vážné hudbě, v melodických postupech jsou programově uplatňovány slovanské vlivy.

Op.36 Intermezza
Skladby pro klavír a ženský vokál. Notový záznam. 1994. Hudebníci - Vladimír Hirsch: klavír, Martina Sanollová: zpěv. Č.1-Thesis One, 2-Thesis Two. Jednoduché skladby, melodicky i harmonicky inspirované moravskou lidovou písní. Sloužily též jako koncertní mezihry (ve verzích pro hudební skupinu Der Marabu (č.3): viz op.37.

Op.37 Der Marabu In Six
Skladby pro hudební soubor. Hudebníci: DER MARABU (č.3) - Vladimír Hirsch: klávesy, Josef Škoda: bicí, Martina Sanollová: vokál, Michal Kureš: 1.kytara, Miroslav Ondrýsek: 2.kytara, Karel Janků: baskytara. Texty: T.Saivon, V.Hirsch, M.Sanollová. 1994-95. Záznam na videokazetě z živého vystoupení. Č.1-Thesis One/Intro(verze 2), 2-I Had The Dream, 3-Power Addiction, 4-I Need Television, 5-Sense Circuit From The Past, 6-Thesis Two/ Intermezzo/ Outro (verze 2). Skladby souboru, rozšířeného o vokalistku, druhého kytaristu a basovou linku.

Op.38 All Of Us Will Fall Away
Album skladeb pro hudební soubor. Hudebníci: DER MARABU (č.5) - Vladimír Hirsch: klávesy, sampler, vokál, Martina Sanollová: vokál, Miroslav Ondrýsek: kytara; Karel Janků: baskytara, hosté: Tomáš Sedláček: drum machine programming. Autorská spolupráce: J.Škoda, M.Sanollová. Texty a produkce: Tom Saivon. 1996. Nahrávka na CDR (©1996 Catch Arrow Recordings-Catch 002). Č.1-Plebeian Consolation, 2-All Of Us Will Fall Away, 3-Maison d´un hypocrite, 4-Diamond Fields (někdy použit název “Incurrence”). Koncepční projekt posledního seskupení formace, syntetizující poznatky z předchozích prací. Záznam zkrácené živé verze alba s názvem LIVE: "All Of Us Will Fall Away" na CDR (©1999 CatchArrow Recordings-Catch 031).

Op.39 Simplicity Of Heresy
Suita pro integrované techniky. 1996. Nahrávka na MC. (©1996 CatchArrow Recordings-Catch 001). Č.1-Proclamatio, 2-Agog, 3-Litanie, 4-Non Organic, 5-Sursum, 6-Purified (Prelude),7-Adveniat, 8-Plebeian Dance 1, 9-Fire Scene, 10-Simplicity Of Heresy 11-Converted, 12-Plebeian Dance 2, 13-Martyrdom Phase, 14-U.C.M. (Uniformity Celebration March), 15-New Laws / New Orders, 16-Epilogue: Exsanguis. Album na religiozní téma, vytvořené na bázi elektroakustické manipulace smyčcových nástrojů, dechů, ad., se současným užitím jejich syntetických aplikací, s dominujícími varhanními tématy. Kompozičně směrováno k martial industrial-neoklasickému modelu, podřízenému militantním rytmům, ostinátním smyčkám s protipólem ve velmi střídmé melodické koloratuře, která potencuje permanentní tenzi skladeb. Album se později v přepracované verzi s užitím vokálů stalo páteří CD SKROL "Heretical Antiphony". které - po vokálně-instrumentální úpravě realizováno jako konceptuální album pro hudební soubor martial-neoclassical-industriální orientace (SKROL: Vladimír Hirsch: syntezátory, sampler, vokál, Martina Sanollová: vokál. Tom Saivon: texty, hlas, samply), nejprve na CDR s názvem “Hereticon” (©1998 CatchArrow Recordings-Catch 015, Arrow 002), posléze zkráceno a oficiálně vydáno jako “Heretical Antiphony” vydavatelstvím “Membrum Debile Propaganda”, Německo, (CD ©1999 MDP 6000-41). Č.1-Proclamatio, 2-Agog, 3-Litany, 4-Non Organic, 5-Purified /Prelude, 6-Fire Scene, 7-Converted, 8-Simplicity Of Heresy, 9-Epilogue: Exsanguis. Některé ze skladeb původní kolekce zařazeny na další alba souboru Skrol. V roce 2017 vydána remasterovaná verze spolu s přepracovaným op.46 na kompilaci "Apostasy" (©2017 Integrated Music Records-Catch 070). Instrumentální nahrávka skladby remasterována, digitalizována a vydána pod názvem “Simplicity Of Heresy” (CDR, DIG ©2005 Integrated Music Records-Catch 048).

Op.40 Arsenica / Less Than Nothing
Dvě, konceptuálně identická alba (“Arsenica” a “Less Than Nothing”) skladeb pro syntezátory, sampler a hlasové záznamy pod hlavičkou projektu SUBPOP SQUEEZE (Vladimír Hirsch-syntezátory, samply): “Arsenica” (©1996 CatchArrow Recordings-Catch 003). Č.1-Poisoner, 2-Disasters Experts, 3-Holy, Holy, Holy, 4-Imageon, 5-Appeasement, 6-Entusiastic, 7-Triumph, 8-Unsavoury Friend, 9-Limits Of God, 11-The Scrap; “Less Than Nothing” (©1996 CatchArrow Recordings-Catch 020). Č.1-Republica, 2-All In Hot Pursuit Of All, 3-Inerve, 4-Venetian Settlement, 5-Less Than Nothing, 6-Nostalgia Marking, 7-Pro-Lapse, 8-Hommage a Nico, 9-No One Will Save Me, 10-Affection. Industriální rockové skladby. Výběr z nich sloučen do jednoho alba "Arsenica / Less Than Nothing" (CDR ©1996 CatchArrow Recordings-Catch 030a), posléze s některými tracky op.51 zařazen na kompilační “There's No Human Triumph”, v tomto případě pod autorovým jménem (CDR ©1999 CatchArrow Recordings-Catch 030b). Č.1-Republica, 2-Disaster Experts, 3-Here Comes The Monster, 4-Entusiastic, 5-Holy, Holy, Holy, 6-Intriguers, 7-Lobotomy Gloria, 8-Affection, 9-Poisoner, 10-Venetian Settlement, 11-Imageon, 12-All In Hot Pursuit Of All, 13-Limits Of God ?, 14-Unsavoury Friend, 15-Inerve, 16-Less Than Nothing, 17-The Scrap, 18-Appeasement, 19-No One Will Save Me, 20-Triumph (There´s No Human Triumph).

Op.41 Detaxichen
Skladby pro dva klavíry a elektroakustickou techniku. 1996. Původní nahrávka na MC (©1997 CatchArrow Recordings-Catch 007). Č.1-Azygea, 2-Epikrasis. Postaveno na rytmickém dialogu často identických klavírních partů. Revidováno digitální technikou 2008 a zařazeno na kompilativní album "Selected Organ & Piano Works" (2 CDR ©2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.42 Insomnia Dei
Album skladeb pro hudební soubor. Hudebníci: SKROL: Vladimír Hirsch: syntezátory, sampler, zvukové smyčky, vokál, mix, Martina Sweeney (Sanollová): vokál, Tom Saivon: texty, produkce (Ars Morta Universum). Sound engineer: Tomáš Hadrava. 1997. Album vydáno a distribuováno nejprve vlastním nákladem na MC (©1997 CatchArrow Recordings-Catch 008).), posléze s drobnými úpravami nahráno na CDR (©1997 CatchArrow Recordings-Catch 008), nakonec pak oficiálně vydáno jako CD americkým labelem Chromozome/RRR v roce 2001 (© Chromozome/RRRecords-Mitotic 002) a poté též u německého labelu M.D.Propaganda v květnu 2003 (©MDP 6000-62, Catch 008). Č.1-Soaking, 2-Movie Martyr, 3-Gasteropod, 4-Uiniformity Celebration March, 5-Insomnia, 6-Agog, 7-Katarakt (What The Eye Have Not Seen), 8-Dei irae. Konceptuální album se snahou o organickou integraci instrumentace, harmonizace a skladebnými principy moderní vážné hudby s hutným industriálním soundem a marciální rytmikou. Skladby “Soaking”, “Movie Martyr”, “Insomnia” a “Dei irae” vydány na 10´LP s názvem “Martyria” (©1998 Power & Steel-PAS 08).

Op.43 Nostalgie
Cyklus skladeb pro klavír. 1997. Původní záznam na MC (CatchArrow Recordings-Catch 010). Č.1-Nostalgie I, 2-Nostalgie II, 3-Nostalgie III, 4-Nostalgie IV. Skladby pro klavír, jejichž společným jmenovatelem je dialog mezi minimalisticky repetitivními základními tématy v basové lince a složitějšími, rytmicky uspořádanými kontralaterálními strukturami primárně atonální konfigurace. Nahrávka revidovaných verzí (2009) skladeb součástí souborného alba "Selected Organ & Piano Works" (2 CDR ©2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.44 Integrated Music Archives
Nejedná se o opus ve vlastním slova smyslu, ale o stále doplňovaný soubor skladeb, podávající přehled o vývoji integrované hudební formy. Souhrn obsahuje skladby či verze skladeb z alb autorových projektů (sólové, Skrol, Luminar Ax, Zygote, Aghiatrias, Tiria), tracky vydané na kompilacích i nikdy nezařazené skladby. Záznamy původně neuceleně na MC a CDR, později na třech CDR dvojdiscích “Integrated Music Archives Vol.1” (©2004 Integrated Music Records-Catch 045A), “Integrated Music Archives Vol.2” (©2009 Integrated Music Records-Catch 045B) a “Integrated Music Archives Vol.3” (©2014.? Integrated Music Records-Catch 045C). Skladba “Exegete #2” z druhého alba vydána na kompilaci ”Icy Breath On Burning Flash” francouzského vydavetelství Douche Froide jako Series Vol.I d.f.001). Na rozdíl od prvních dvou, kde převažují výběry z konceptuálních alb, třetí dvojdisk obsahuje kromě několika skladeb, použitých na kompilacích (“Iscariot” z kompilace vydavatelství Kalpmantra “Saur Mass”, Cosolatrix II” z “Audio Assault, Part I” labelu CMP a “Soul Eater Codex” z “Peak The Source, Vol.1” labelu Surrism Phonoethics) pouze nikdy nevydané skladby.

Op.45 Musik für die Metamorphose
Scénická hudba. 1997. Záznam na MC (©1997 CatchArrow Recordings-Catch 004). Č.1-Figure X, 2-Figure Y, 3-Family Fight, 4-Figure Z, 5-Family Dancing (skladba na téma motivu z Presta Janáčkovy Suity pro smyčce). Scénická hudba pro divadelní inscenaci povídky Franze Kafky “Proměna” v provedení Black Box Theatre /USA/. Krátké artefakty pro syntezátory s použitím zvukových smyček (do seznamu jednotlivých částí není zavzat remix klasické německé vánoční písně “Es ist ein Rosenschlang). Skladby č.1-4 zařazeny na kompilativní nahrávku "Artefacts" (MC ©1999 CatchArrow Recordings-Catch 026).

Op.46 The Fall Verified
Album skladeb pro hudební soubor. 1997. Záznam původně na MC jako “De(r) Marabu (Verifi)ed” (©1997 CatchArrow Recordings-Catch 006), finální nahrávka na CDR (též DIG). SKROL:Vladimír Hirsch: syntezátory, vokál, zvukové smyčky, Martina Sanollová: vokál, Tom Saivon-samply. 1997. (©1998 CatchArrow Recordings-Catch 011). Č.1-Reckless Fortune, 2-Fall Away, 3-Rue de l´enfer, 4-Eyeless, 5-Hypocrite, 6-Fall A Prey, 7-Rue du Ciel, 8-Mean, 9-All Of Us Will Fall Away II, (10-Aegis / bonus digitální formy alba). Jedná se o remake alba Der Marabu “All Of Us Will Fall Away”. Základ tvoří rytmicky pozměněné sekvence původních skladeb, s nimiž je dále pracováno v duchu soudobého směřování Skrol. Skladba “Fall A Prey” a součástí kompilace “Behind The Iron Curtain / Ten Years Of Madness” ruského vydavatelství Achtung Baby (©2001). Pozn.: V č.4 použity vokální sekvence Diamandy Galás z alba “Plague Mass” (Cris d´aveugle). V roce 2017 výrazně upravená verze alba vydána spolu s remasterovaným albem “Heretical Antiphony” na kompletu Skrol “Apostasy” (DIG ©2018 Integrated Music Records-Catch 070). Č.1-Reckless Fortune, 2-Fall Away, 3-Rue de l'enfer, 4-Eyeless, 5-Hypocrite's Prey, 6-Rue du Ciel, 7-Mean, 8-Fall Away II, 9-Aegis. (DIG ©2017 Integrated Music Records-Catch 070).

Op.47 Symphony no.2 ”Defensa”
Symfonie pro integrované techniky. 1997-8. Hudebníci: Vladimír Hirsch: syntezátory, digitální technika. Nahrávka na MC (©1997 CatchArrow Recordings-Catch 012). Č.1-Part I. Incorporatio, 2-Part II. Animae milites gravis armaturae, 3-Part III. Iudicium et sententia. Formálně klasický útvar, vytvořený výhradně syntezátorovými ekvivalenty klasické instrumentace, kolorované industriálním soundem. Finální verze skladby je součástí kombinovaného alba "Symphony No.2 Defensa . Concert industriel pour orgue" (CDR ©1998 CatchArrow Recordings-Catch 019) a remasterovaného “Symphonies Nos.2 & 3” (CDR ©2003 Integrated Music Records-Catch 029).

Op. 48 Eternity Ltd.
Skladba pro hudební soubor. 1997. Hudebníci: SKROL: Vladimír Hirsch: syntezátory, sampling, mix, Tom Saivon: mix. Původní záznam na MC (©1997 CatchArrow Recordings-Catch 013). Nahrávka na CD kompilaci “Thorak”, věnovaného kontroverzní osobnosti sochaře Josefa Thoraka (©1998 WAVS 203, Duisburg, SRN). Č.1-Ewigkeit (Eternity Ltd.-verze 1).

Op.49 Concert industriel pour orgue
Koncert pro varhany, bicí nástroje a integrovaný hudební soubor. 1997-8. Hudebníci: Vladimír Hirsch: varhany, Czech Integrated Ensemble. Skladba existuje ve čtyřech verzích: originální nahrávka na MC (verze 1 - ©1998 CatchArrow Recordings-Catch 014a), živá nahrávka (verze 2) z roku 1998 na CDR “Concert industriel pour orgue / Live” (©2001 CatchArrow Recordings - Catch 014b v CD obalu a ©2002 Integrated Music Records v DVD obalu - Catch 014c), přepracovaná studiová verze (3) na CDR (©1998 CatchArrow Recordings-Catch 014d) a na kombinovaném albu "Symphony no.2 Defensa, Concert industriel pour orgue" (CDR ©1998 CatchArrow Recordings-Catch 019) a verze 4 na CD (© 2007 Ars Benevola Mater - ABM29). Č.1-Part I. Ouverture, 2-Part II. Essai, 3-Part III. Intermède, 4-Part IV. Ensemble. Kompozice rámcově klasické formy s výraznou složku industriální matrix. V roce 2004 vytvořena třetí, finální verze koncertu, která se liší od původních sevřenějším pojetím. V této podobě byla skladba vydána oficiálně na CD v dubnu 2007 italským labelem Ars Benevola Mater, a to jak samostatně, tak jako součást kompletu autorových prací s názvem ”The Assent To Paradoxon” (© 2010 Ars Benevola Mater, ABM34B).

Op.50 Casual Crime
Album skladeb pro jazzový kvartet. 1998. Hudebníci: Vladimír Hirsch: klavír, Zbygniew Jelieński: alt saxofon, Jean-Jaques Cerf: kontrabas, Ted Hart: bicí. Původní záznam na MC. (©1998 Catch Arrow Recordings-Catch 016). Č.1-Année des guêpe, 2-Quijote, 3- Chess Game Trespass, 4-Red Desert, 5-My Funny Velentine, 6-Descending Interval, 7-Anilusia, 8- Remembrance '77, 9-Back In Black, 10-Degressive Interval /Ending (+ bonus track “My Funny Valentine Variation” - variace na skladbu autorů Richarda Rofgerse a Lorenze Harta). Rearanžovaná verze vydána oficiálně na CDR (©1998 Catch Arrow Recordings - Catch 039) a později též digitálně americkým labelm LBA Records (©2013 LBA - 10055644). Č.1-Année des guêpe, 2-Msgr.Quijote, 3-Chess Game Trespass, 4-Back In Black, 5-Red Desert, 6-Anilusia, 7- Remembrance '77, 8-Descending Interval / Ending Rozsáhlejší jazzové skladby na podkladě improvizací s dominantními rolemi dialogu klavíru a alt-saxofonu na schématech rockového charakteru s vlivy lidové hudby, v rozsahu klasického dvojalba. Nově zpracované skladby (včetně některých nedokončených či nedokonale provedených) z období autorovy jazzové minulosti.

Op.51 Dreams Of Awakening
Konceptuální album. 1998-9. Původní nahrávka na CDR s názvem "Dreams Monsters Exorcisms" (©1999 CatchArrow Recordings-Catch 034a) pod hlavičkou SUBPOP SQUEEZE. Č.1-Here Come Dreams Monsters, 2-Kings' Introducing, 3-She Was An Angel, 4-Aorted, 5-Dream Of Derision, 6-Anathema, 7-Lobotomy Gloria, 8-Under The Ground, 9-In Rat Stomachs, 10-Intriguers, 11-Dream Of Dawning. Po úpravách vydáno jako sólové album. (©1999 CatchArrow Recordings-Catch 034b). Č.1-I.Introduction, 2-II.She Was An Angel, 3-III.Aorted, 4-IV.Derision, 5-V.Anathema, 6-VI.Under The Ground, 7-VII.Ritual Of Betrayal, 8-VIII.Dawning. Rocková schémata, kombinovaná zevnitř samplovanými industriálními smyčkami s deklamací autorovy lyriky, jedná se tedy o melodramaticky zpracovaný materiál.

Op.52 Symfonie č.3 ”Brands Of Tyrany”
Symfonie pro varhany, bicí nástroje a integrovaný hudební soubor s podtitulem ”Sinfonia integra per orchestra, organo e percussione”. 1998-1999. Hudebníci: Vladimír Hirsch: varhany, Czech Integrated Ensemble. Participace: Martina Sanollová-zpěv. Nahrávka na MC (verze č.1 - ©1998 CatchArrow Recordings- Catch 018), rearanžovaná a rozšířená verze na CDR (©1999 CatchArrow Recordings-Catch 028). Třetí, finální verze součástí kombinovaného alba ”Symphonies Nos. 2 & 3” (CDR ©2003 Integrated Music Records-Catch 029). Č.1-.I. Allegro assai. Attacamente, 2-II. Presto. Feroce, 3-III. Allegro. Ostinato, 4-IV. Intermezzo #1. Agitato, 5-V. Allegro con brio, 6-VI. Allegro. Risoluto, 7-VII. Grave. Eccitante, 8-VIII. Presto. Frettoloso, 9-IX. Allegretto.Guerresco con agilita, 10-X. Marcia. Trionfale, 11-XI. Grave. Independemente, 12-XII. Andante con moto, 13-XIII. Ondeggiando. Allegretto poco mosso, 14-XIV. Intermezzo #2, 15-XV. Conclusione, 16-XVI. Allegro assai. Attacamente 2. Symfonie rekapituluje autorovo tvůrčí údobí let 1997-98. Je formálně relativně klasickým útvarem, pojmutým instrumentačně v duchu autorova konceptu integrovaného hudebního pojetí.

Op.53 Divertimento č.1
Skladba pro dva klavíry, trubku a bicí nástroje. 1998. Nahrávka na MC. (©1998 CatchArrow Recordings - s "Divertimentem č.2" součást Catch 021). Č.1-Part A, 2-Part B/ varianta 1, 3-Part B/ varianta 2, 4-Part C.

Op.54 Sense Geometry / Geometrie nevědomí / Eschaton
Konceptuální album. 1998-2004. Původní záznam (Sense Geometry) na MC (©1998 CatchArrow Recordings-Catch 023). Č.1-Tetragons 1, 2-Abscissas System 1, 3-Triangles 1, 4-Tetragons 2, 5-Abscissas 1, 6-Ellipsis Segments, 7-Abscissas 2 Inside The Pentagonal Column, 8-Linear System Of Simple Figures, 9-Triangles 2, 10-Circles 1, 11-Triangles 3, 12- Abscissas System 2, 13-Circles 2 In Tetragon Structure. Elektronicko-industriální album, nejfrekventovanější v počtu zpracování a podob z celé autorovy tvorby. Instrumentální verze ”Sense Geometry” vydána na CD (©2006 Ars Benevola Mater-ABM25), a to jak samostatně, tak coby součást kompletu autorových prací s názvem ”The Assent To Paradoxon” (©2010 Ars Benevola Mater-ABM34B). Č.1-Tetragons (Fig.1), 2- Circles (Fig.1), 3-Triangles (Fig.1) Inside Cylindric Channels, 4-Abscissas Systém (Fig.1) In Pentagonal Column, 5-Ellipsis Segments, 6-Triangles (Fig.2), 7-Circles (Fig.2) In Tetragonal Structure, 8-Abscissas System (Fig.2), 9-Tetragons (Fig.2), 10-Chain Of Ellipsoid Figures. Remixy některých skladeb nahrány na ”Sense Geometry / Remix 2004” (CDR ©2004 Catch Arrow Recordings-Catch 032).
V roce 1999 vytvořena alternativní verze projektu s použitím vokálů, vícevrstevnými instrumentálními a hlukovými masami a českými texty s názvem ”Geometrie nevědomí” pod hlavičkou projektu ZYGOTE: Vladimír Hirsch-všechny nástroje, zpěv, samply, mix, Martina Sanollová-zpěv, efekty. Texty: Tom Saivon (1, 2, 4-9) a Vladimír Hirsch (3). Vydáno na CDR (©2001 CatchArrow Recordings-Catch 038). Č.1-Zborcené sloupy, 2-Exil, 3-Mystérium kruhu, 4-Hořký dar ohně, 5-Lamentace, 6-Zlá je hmota, 7-Schizma, 8-Neklid nerovnosti, 9-Sebestředným, 10-Úkryty duše, 11-Epitaf.
V roce 2016 upraven a remasterován koncertní záznam vystoupení, provedený pod hlavičkou SKROL s názvem ”Live On New Year's Eve 1999”. Č.1-Part 1 (Tetragonal), 2-Part 2 (Ordinate), 3-Part 3 (Triangular), 4-Part 4 (Cylindric), 5-Part 5 (Circular), 6-Part 6 (Vertical). DIG ©2016 Catch Arrow Recordings-Catch 074. V roce 2018 album zcela revokalizováno, instrumentaci ponechána původní strukturální jednoduchost sólového “Sense Geometry” a vydáno pod hlavičkou souboru SKROL s názvem “Eschaton” u labelu Old Captain. CD (©2019 Old Captain-OCCD48). Hudebníci a spolutvůrci: Vladimír Hirsch-hudba, všechny nástroje, mix, Martina Sanollová-zpěv, Tom Saivon-texty, produkce, Marianna Auster-design. Č.1-Sutiny, 2-Diaspora, 3-Rondeau, 4-Eschaton, 5-Lament, 6-Materie, 7-Schizma, 8-Nerovnost, 9-Slova, 10-Azyl.

Op.55 Divertimento č.2
Skladba pro klavír. 1998. Nahrávka na MC. (©1998 CatchArrow Recordings - s "Divertimentem č.1" součást Catch 021). Č.1-Part I, 2-Part II, 3-Part III, 4-Part IV.

Op.56 Hymnus č.2
Skladba pro varhany. 1998. Nahrávka na MC. (©1998 CatchArrow Recordings-Catch 022). Hymnické téma. Revidovaná verze součástí kompilace "Selected Organ & Piano Works" (2 CDR ©2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.57 Dances & Marches For The Orphan Age
Suita pro varhany, klavíry a integrovaný hudební soubor. 1998-2005. Původní sólová instrumentální nahrávka s názvem "Danze e Marce" na MC (©1998 CatchArrow Recordings-Catch 017). Č.1-March #1 (Teorema), 2-March #2, 3-Dance #1, 4-March #3, 5-Dance #2, 6-Dance #3, 7-March #4, 8-Dance #4, 9-March #4 (Convulsione). V letech 1998-99 přepracováno jako album skladeb pro hudební soubor. SKROL: Vladimír Hirsch: syntezátory, varhany, klavír, bicí nástroje, zvukové smyčky, samply, vokál, Martina Sanollová: zpěv, Tom Saivon: hluky, samply, texty. Nahrávka nejprve na CDR (©1998 CatchArrow Recordings-Catch 035). Č.1-Teorema, 2-Absolution, 3-Inert Triad, 4-The Orphan Age, 5-Bread Of Deceit, 6-Antifuga, 7-Iob 03, 8-Discordia orta, 9-Sign Recurrence, 10-Cruciform, 10-Abysm, 11-Decline And Fall. S několikaletým odstupem vydáno oficiálně na CD portugalským labelem Dagaz v březnu 2005 (© Dagaz Music - DM 001). Č.1-Teorema, 2-Absolution, 3-Heights Of Despair, 4-Cruciform, 5-Eleison, 6-Discordia orta, 7-Iob 03, 8-The Sign Reanimated, 9-Antifuga 74/148, 10-Abysm, 11-Decline And Fall. Třetí album souboru v rámci jeho dark-martial-industriální orientace, reflektující zároveň filozofii integrované hudby. Pozn.: Původně zařazená skladba “Aegis” nahrána na samostatné mini-CDr “Aegis” (©1999 Catch Arrow Recordings-Catch 025), č.1-Aegis (version 2), 2-Aegis (instrumental version) a zařazena též jako bonus na digitální formu alba “The Fall Verified” (op.46).

Op.58¨Mechanical Sketches
Skladby pro varhany. 1998. Č.1- Mechanical Sketch I, 2-Mechanical Sketch II. Varhanní preludia, kombinující kontrastně mechanickou bázi a amorfní vnitřní melodiku. Skladby zařazeny na kompilativní album “"Selected Organ & Piano Works" (2 CDR ©2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.59 Missa pestilentiae integra
Mše pro integrovaný orchestr a vokál. Část alba “Plague Mass” Diamandy Galás (1990, Mute Records) v aranžmá Vladimíra Hirsche, doplněná skladbami kratšího rozsahu, koncipovaná jako autorské partnerství. Hudebníci: Diamanda Galás: zpěv, klavír, Vladimír Hirsch: varhany, syntezátory, hluky, David Linton: bicí, Blaise Dupuy: klávesy, Ramon Díaz: elektronické perkuse, Michael McGrath: tapes. 1999. Původní nahrávka na MC. (©1999 CatchArrow Recordings-Catch 027). Na autentické části nahrávky projektu Diamandy Galás je vystavěno industrializované instrumentační aranžmá při současné její úpravě a doplnění skladbami do formální struktury klasického útvaru mše. Nahráno na CDR (©1999 CatchArrow Recordings-Catch 040). Č.1-Introitus (V.Hirsch), 2-Kyrie: There's No Rest Until The Fighting's Done (D.Galás, V.Hirsch), 3-Gloria (V.Hirsch), 4-Credo: Deliver Me From Mine Enemies (D.Galás, V.Hirsch), 5-Offertorium (V. Hirsch, D.Galás), 6-Sanctus: Do You Confess? (D. Galás, V.Hirsch), 7-Consecratio (V.Hirsch, D.Galás), 8-Agnus Dei: And I Saw The Heaven Open (D.Galás, V.Hirsch), 9-Benedictus (D.Galás, V.Hirsch), 10-Ite, missa est: Let Us Praise. Vzhledem k negativnímu postoji managementu D.Galás nebyla nahrávka vydána oficiálně. Skladby "Introitus" a "Ite, Missa Est" zařazeny na kompilativní album "Organ Pieces" (CDR © 2002 CatchArrow Recordings–Catch 00E).

Op.60 Asylum
Skladby pro hudební skupinu. Vladimír Hirsch: syntezátory, synt.baskytara a kytara, bicí. 1999. Nahrávka na MC. (©1999 CatchArrow Recordings-Catch 009). Č.1-Asylum, 2-Nostalgia Marking, 3-Millenium Jazz, 4-Affection (verze 3), 2-The Sentimentality Has No Mercy, 3-Melancholia Fair, 4-Hommage a Nico (verze 2). Rockové skladby písňové formy. Sklaby č.1-3 zařazeny na kompilativní nahrávku "Artefacts" (MC ©1999 CatchArrow Recordings-Catch 026).

Op.61 Exorcisms
Tématické album pro integrované techniky. Hudebníci: Vladimír Hirsch-klávesové nástroje, digitální technika, Czech Integrated Ensemble and Choir, Martina Sanollová-zpěv, Dominika Karčovská-soprán. 1999-2006. Nahrávka na CD. (©2008 Ars Benevola Mater-ABM31). Č.1-Confiteor, 2-Paligenesis, Ecce Crux, 4-Synaestheseum, 5-Quadrivia, 6-In Hoc Signo, 7-Averte!, 8-Essentia quinta, 9-Ufarsin. Digitální nástrojový arzenál klasické instrumentace s vokály a počítačovým zpracováním. Album vydáno italským labelem Ars Benevola Mater, a to jak samostatně, tak coby součást kompletu autorových prací s  názvem ”The Assent To Paradoxon” (© 2010 Ars Benevola Mater, ABM34B).

Op.62 Nenia
Fantazie pro varhany a integrovaný soubor. 1999-2008. Č.1-Nenia (verze I), 2-Nenia (verze II). Polymodální skladba pro varhany, integrovaný hudební soubor a digitální techniku. Původní verze vydána na dvoudiskové kompilaci ”Why I Remember” kanadského labelu Hypnotic Dirge Records (HDR-D-027). Revidováno 2008. Nahrávka revidované verze (II) na CD kompilaci "Selected Organ & Piano Works" (2 CDR ©2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.63 New Laws / New Orders
Album skladeb pro hudební soubor. 1999-2000. Původní instrumentální verze na CDR jak coby sólové album, tak pod hlavičkou Skrol. (©2000 CatchArrow Recordings-Catch 033a a 033b). Č.1-Annihilation, part I: Materies, 2-Annihilation, part II: Transfugium, 3-Annihilation, part III: Usus, 4-Spiral Aura, 5-Human Hearts I.R.S., part I: In Rat Stomachs, verze 2, 6-Human Hearts I.R.S., part II: Postscript, 7-Apostasy Theorems, 8-New Laws, part I: The Graft, 9-New Laws, part II: Article One, 10-New Laws, part III: Lex lacerationis, 11-New Laws, part IV: Column, 12-New Orders, part I: Pandaemia Enforcement, 13-New Orders, part II: Dance Of Killed, 14-New Orders, part III: Conclusio. Nahrávka zůstala desetiletí v instrumentální verzi, aby po kompletní revizi a vokalizaci byla v roce 2009 vydána u argentinským labelem Twilight Records pod původním názvem ”New Laws / New Orders” (©2009 Twilight Records – TW 1.59) pod hlavičkou SKROL: Vladimír Hirsch: syntezátory, varhany, digitální technika, vokály, Martina Sanollová: zpěv, Tom Saivon: texty. Č.1-Initium, 2-Article One, 3-Bread Of Deceit, 4-Spiral Aura, 5-Dogma And Ritual, 6-Lex Lacerationis, 7- Columns, 8-Article Two, 9-Orphan Age, 10-The Rite Of Love And Death, 11-Agony Of Faith, 12-Return To Chaos, 13-Postscript. Album završuje koncept integrované hudební formy v rámci seskupení.

Op.64 Missa armata (Cryptosynaxis)
Industriální mše pro integrované techniky. 1999-2010. Původní verze “Missa armata” zprvu nepoužita, verze 2 s názvem “Field Mass” nahrána na CDR. (©2000 CatchArrow Recordings-Catch 042a). Hudebníci: AGHIATRIAS - Vladimír Hirsch: syntezátory, digitální technika, vokály, Tom Saivon: digitální technika, aditivní samply. Č.1-Introitus, 2-Preface, 3-Kyrie, 4-Gloria, 5-Credo, 6-Sanctus, 7-Agnus Dei. Album má po formální stránce koncepci klasického útvaru mše s jejími standardními liturgickými částmi. V roce 2004 byla vytvořena sólová verze s názvem "Cryptosynaxis”, (CDR ©2004 Integrated Music Records – Catch 042b), která byla spolu s filmovou stopou vydána oficiálně na DVD. (©2010 Integrated Music Records – Catch 042c/ ARM 015). Vladimír Hirsch: kompozice, syntezátory, bicí nástroje, samply, digitální technika, mix, Marianna Auster: videomontáž. Č.1-Eísodos, 2-Kýrios, 3-Empisdtosýni, 4-Dóxa, 5-Prólogos, 6-Ágios, 7-Entheí Arní. Téměř power-elektronické album je extrapolací možností spojení neoklasicistních a noisových prvků. Originální verze skladby byla v roce 2012 upravena a vydána spolu s novou podobou op.66 jako sólová práce na společném CD "Missa Armata . Invocationes" (©2012 Ars Benevola Mater - ABM 44). Č.1-Introitus, 2-Kyrie, 3-Gloria, 4-Credo, 5-Sanctus, 6-Agnus Dei, 7-Exodus.

Op.65 Elegy
Skladba pro klasické varhany, telharmonium a plynové varhany. 2001. Původní nahrávka v digitální podobě. Č.1-Part I, 2-Part II. Elektroakustická kompozice, zaměřující se na vyjádření objemových vlastností zvuku. Revidováno 2010. Skladba je součástí alba "Selected Organ & Piano Works" (2 CDR ©2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.66 Invocationes (Epidaemia vanitatis)
Tématické album skladeb pro integrované techniky. Hudebníci: AGHIATRIAS - Vladimír Hirsch: syntezátory, digitální technika, mix, Tom Saivon-syntezátory, samply. 2002. Dark ambient-industriální album. Nahrávka na CD (©+P 2002 Integrated Music Records, CatchArrow Recordings-Catch 043). Č.1-Semen, 2-Invocatio, 3-Epidaemia, 4-Terror. Skladba byla v roce 2012 upravena jako cyklus 4 hudebních litanií s deklamovanou i zpívanou religiozní lyrikou (Sv.Augustin, Enchiridion Indulgentiarum) a vydána spolu s originální verzí op.64 na společném CD jako "Missa Armata . Invocationes" coby sólová práce (©2012 Ars Benevola Mater - ABM 44). Č.1(8)-Invocatio I, 2(9)-Invocatio II, 3(10)-Invocatio III, 4(11)-Invocatio IV.

Op.67 Symfonie č.4, “Snímaní z kříže” (Descent From The Cross)
Symfonie pro integrovaný hudební soubor. Hudebníci: Czech Integrated Ensemble and Choir, Vladimír Hirsch-klávesové nástroje, digitální technika, Martina Sanollová-mezzosoprán, Dominika Karčovská-soprán. 2001-2009 Nahrávka ve třech verzích, původní na CDR (©2002 CatchArrow Recordings-Catch 036). Č.1-Part I: After Expiry, 2-Part II. Night Under The Cross, 3-Part III: The Descent, 4-Part IV: The Pass From Golgotha., 5-Part V: Entombment, 6-Part VI-Apotheosis, 7-Part VII: Marcus VI/6. Kompozice, respektující strukturu symfonické skladby, spojující vyjadřovací prostředky od ryze symfonických až po noisové v konceptu tzv.integrované hudební formy. Vydáno na CD italským labelem Ars Benevola Mater v září 2008, a to jak samostatně (“Symphony No.4 “Descent From The Cross” / Ars Benevola Mater - ABM30), tak jako součást kompletu autorových prací s názvem “The Assent To Paradoxon” (©2010 Ars Benevola Mater - ABM34B). V roce 2008 vytvořena revidovaná a pod názvem “Graue Passion” album vydána v živé verzi na CD v září 2009 (©2009 Ars Benevola Mater-ABM39). Č.1-Part I. Introduktion: Da riss der Vorgang entzwei, 2-Part II. Die Nacht unter dem Kreuz, 3-Part III, Die Kreuzabnahme, 4-Part IV. Der Weg vom Golgotha., 5-Part V. Die Grablegung I, 6-Part VI. Die Grablegung II, 7-Part VII. Apotheose, 8-Part VIII. Epilog.

Op.68 De regionibus liminis
Tématické album skladeb pro integrované techniky. 2003-2010. Nahrávka základní verze na CDR. (©2003 CatchArrow Recordings-Catch 041). Č.1-Illuminatio, 2-Mater dura, 3-Epigyrium, 4-Quadrantus albus, 5-Sinus desolationiss, 6-Lineae tactus, 7-Mare inferum, 8-Chiasma. Dark-ambientní projekt, věnovaný podprahovému smyslovému vnímání. Projekt posléze realizován nejprve jako album Aghiatrias “Regions Of Limen” (©2004 Epidemie Records CZ-EPR 045, Catch 044). Č.1-Axis illuminationis, 2-Dura mater, 3-Submerged Esplana, 4-Ad pontem lamentorum, 5-Taciturn Stratum, 6-Erratic Zone: Quadrantus migrans, 7-Decapitatio, 8-Regio inferni, 9-Chiasmata. Kompozice později revidovány a a album vydáno pod názvem “Underlying Scapes” (© 2010 Ars Benevola Mater-ABM34BB) jako bonusové CD kompletu sólových autorových prací “The Assent To Paradoxon” (© 2010 Ars Benevola Mater-ABM34B). Č.1-Illuminated Temples, 2-Arachnopia Field, 3-Gyral Bridges, 4-White Migratory Quadrant, 5-Cavity Of Desolation, 6-Behind The Line Of Touch, 7-Liminal Vortex, 8-Chiasmas.

Op.69 Third Eye
Skladba pro klavír a integrovanou techniku. 2003. Digitální záznam. Č.1-Third Eye. Elektroakustický dialog zvukově transformovaného klavíru s ambientními strukturami. Nahrávka na souborném albu "Selected Organ & Piano Works" (2 CDR ©2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.70 Endoanathymia
Album skladeb pro klavíry a integrovanou techniku 2003-4. Původní nahrávka v digitální podobě pod názvem "Hermeneutic Cycle", kompletně přepracovaná v roce 2010 a vydaná následujícího roku na CDR (©2011 Integrated Music Records-Catch 050). Č.1-Sector Alpha, 2-Sector Beta, 3-Sector Gamma, 4-Sector Delta, 5-Sector Epsilon, 6-Sector Zeta, 7-Sector Eta, 8-Sector Theta, 9-Sector Iota, 10-Sector Kappa, 11-Sector Lambda, 12-Sector Mi, 13-Sector Ny, 14-Sector Xi, 15-Sector Omicron, 16-Sector Pi, 17-Sector Rho, 18-Sector Sigma, 19-Sector Tau, 20-Sector Ypsilon, 21-Sector Phi, 22-Sector Chi, 23-Sector Psi, 24-Sector Omega. Dialog elektroakusticky transformovaných klasických nástrojů s dominancí klavírních partů s ambientními strukturami.

Op.71 Trigonal Sonata
Trojdílná skladba sonátové formy pro klavír a digitální techniku. 2004. Původní nahrávka v digitální formě. Č.1-I. Grave. Ambiguamente 2-II. Allegro. Espressivo, 3-III. Molto adagio. Elektroakusiticky a digitálně modifikované klavírní party, organizované do sonátové skladebné formy a umístěné v ambientním pozadí podpůrného významu. Revidováno 2009 a zařazeno na album "Selected Organ & Piano Works" (2 CDR ©2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.72 Fragments, thèmes et images scéniques
Souborné album výběru autorovy scénické hudby, vytvořené v období let 1990-2004. Hudebníci: Vladimír Hirsch-klávesové nástroje, syntezátory, počítačová technika. 2005. Nahrávka na 2 CDR (©2005 Integrated Music Records-Catch 047). Disk 1: Č.1-Arrivée des morts, 2-Resistentia, 3-Exorcisms 3, part IV., 4-Stratum profundum - Thème 2, 6-5 Le Greffe (version 2), 6-Bread Of Deceit - version 2, 7- Conversion Symptoms Theme, 8-Lex lacerationis - version 1, 9-L´Abîme éloigné et approché, 10-The Storm / Variations On Themes 1 & 2, 11-Plebeian March, 12-Deux Espaces - Fragment 3, 13- Variations syntactiques–Thème 6, 14-Musik für die Metamorphose / Figur X, 15-Inert Triad, 16-Orea Nexx-Thème 1, 17-The Orphan Age, 18-Zona arcuata, 19-The Tales Of Mabd-Image 2. Disk 2: Č.20-Labyrinth –Image 1: Verticals, 21-Apostasy Theorems, 22-Gyrus necessitatis, 23-Musik für die Metamorphose / Figur Y, 24-Adveniat, part III., 25-Death Of Argianne - Sequence 4, 26-Spiral Aura, 7-Traversée d´Elektra, 28-Sursum, 29-Anathema, 30-Unquiet Night Scenery (version 2), 31-Oranit, 32-Musik für die Metamorphose / Family Fight, 33-Missing The Mirror – Version 1, 34-Transfugium - Thème 3, 35-Plebeian Dance / Hereticon, 36- Elysium - Thème 4, 37-New Orders - Conclusion (version B), 38-Postscript (version 3). Album obsahuje kromě původní scénické tvorby též pro tyto účely adaptované verze skladeb, vytvořených původně pro jiné projekty.

Op.73 Nonterra
Tématické album. Vladimír Hirsch: syntezátory, samplery, bicí, vokál, texty, mix. Tom Saivon-produkce. 2004-2005. Původní nahrávka na CDR (©2005 Catch Arrow Recordings-Catch 058 Č.1-Ante lucem, 2-Synapsis, 3-Nonterra. 4-Mécaniques d´État, 5-Advenit Orator, 6-Transformation / Ulterior Act, 7-Isomorphe, 8-Chants des marquées, 9-Parahymnus, 10-Clausula retis, 12-Transformation / Violent Act. Konfrontace prvků vážné a ambientní hudby s tématy trendů hudby populární. Album vydáno italským labelem Ars Benevola Mater jako součást kompletu autorových prací s názvem “The Assent To Paradoxon” (©2010 Ars Benevola Mater-ABM34B), proto disponuje stejným katalogovým číslem.

Op.74 Ethos
Konceptuální album. 2004-5. Hudebníci: AGHIATRIAS - Vladimír Hirsch: syntezátory, digitální technika, Tom Saivon-samply, produkce. Vydáno na CD (©2006 Epidemie Records-EPR 054). Č.1-Cognitive Trap, 2-Situs inversus, 3-Les coeurs du mal, 4-Autodivine, 5-Hedonist Hymn, 6-Strict Observance, 8-Le sang des autres, 9-Translucidum. Album souboru tradičně integruje dark-ambientní, industriální a neoklasické postupy, tentokrát s větším důrazen na třetí z uvedených složek.

Op.75 Les scènes ardentes
Tématické album skladeb pro hudební soubor, sbory a digitální techniku. Hudebníci: Vladimír Hirsch- klávesové nástroje, vokál, počítačová technika, Czech Integrated Ensemble and Choir. 2006-2007. Nahrávka na CD. (©2009 Ars Benevola Mater-ABM32). Č.1-Introduction, 2-Adversaire, 3-Espaces interdits, 4- Antischerzo, 5-Cris fu feu, 6- Transfugue, 7-Orea Nexx, 8- Arc extatique, 9-13-La dernière défense, 10-Sacrifice au irrationel. Tématizující album zcela nových a plně rearanžovaných starších skladeb, zčásti původně komponovaných buď pouze pro koncertní provedení nebo pro scénickou aplikaci (sounáležitost s op. 72). Vydáno u italského labelu Ars Benevola Mater jak samostatně, tak coby součást kolekce autorových prací “The Assent To Paradoxon” (©2010 Ars Benevola Mater - ABM34B).

Op.76 Reliquary
Album skladeb pro hudební soubor. AGHIATRIAS: Vladimír Hirsch: syntezátory, bicí, samply, computer, mix, Tom Saivon-syntezátory, samply, computer, autor původní verze skladby č.2. 2007. CDR (©2007 Integrated Music Records-Catch 057). Č.1-Ratiomorph, 2-Electroaxon, 3-Syncrasia II, 4-Eschatology. Remixy tracků z realizovaných kompilací a dosud nevydaných skladeb. První verze skladby “Syncrasia” oficiálně vydána na kompilaci “A Rainy November Day In Wroclaw” ku příležitosti pořádání 3.Wroclavského industriálního festivalu (©2004 Ars Benevola Mater).

Op.77 Contemplatio per nexus
Skladba pro integrované techniky. Vladimír Hirsch: syntezátory, bicí, samply, computer, mix, Czech integrated ensemble and choir, Dove Hermosa: sólový zpěv, texty. 2007-8. Nahrávka na CD (©2009 Ars Benevola Mater, ABM33). 1-Contemplatio per negationem (Vestibulum - Obscuritas – Sitis -Tortio Sensuum), 2-Contemplatio per affirmationem (Oratio Quietis – Somnus Potentiarum - Coniunctio). Rozsáhlá kompozice na teologické téma, inspirované spisem "Teologia spiritualis mystica”. Vydáno italským labelem Ars Benevola Mater, a to jak samostatně, tak coby součást kolekce autorových prací “The Assent To Paradoxon” (©2010 Ars Benevola Mater - ABM34B). Album existuje též v delší, fragmentované verzi s s doplňkem názvu “in sequentiis”, kde skladebné jednotky tvoří 23 jednotlivých sekvencí. Nahrávka na CDR. (©2008 CatchArrow Recordings-Catch 053). Č.1-I.Vestibulum #1, 2-I.Vestibulum #2, 3-I.Vestibulum #3, 4-II.Obscuritas #1, 5-II.Obscuritas #2, 6-II.Obscuritas #3, 7-III.Sitis #1, 8-III.Sitis #2, 9-III.Sitis #3, 10-III.Sitis #4, 11-IV.Tortio sensuum #1, 12-IV.Tortio sensuum #2, 13-IV.Tortio sensuum #3, 14-V.Oratio quietis #1, 15-V.Oratio quietis #2, 16-V.Oratio quietis #3, 17-VI.Somnus potentiarum #1, 18-VI. Somnus potentiarum #2, 19-VI.Somnus potentiarum #3, 20-VI.Somnus potentiarum #4, 21-VII.Coniunctio #1, 22-VII.Coniunctio #2, 23-VII.Coniunctio #3.

Op.78 Torment Of Naissance
Tématické album. Vladimír Hirsch: syntezátory, počítačová technika. Participace: Dove Hermosa–zpěv, deklamace. 2007. Nahrávka na CDR (©2007 CatchArrow Recordings-Catch 051). Č.1-Phase 1. Inception, 2-Interphase 1, 3-Phase 2.Syllepsis, 4-Phase 3. Formation, 5-Phase 4.Enantropy, 6-Interphase 2, 7-Phase 5. Convolution, 8-Phase 6.Akathisia, 9-Phase 7.Expanse, 10- Interphase 3, 11-Phase 8.Energeia. Studiové zpracování koncertního programu do výrazněji vyjádřené noisové podoby s vlivy mikrotonality na kreacionistické téma.

Op.79 Optem Spectris
Album skladeb pro hudební projekt. Hudebníci: LUMINAR AX - Vladimír Hirsch: syntezátory, samplery, computer, mix, Dove Hermosa (aka Dawn Carlyle): zpěv, texty. 2007-2008. Nahrávka na CDR (©2008 CatchArrow Recordings-Catch 055). Č.1-Dark Aurora, 2-Pulsating Lucency, 3-Insignia, 4-Vitreous Anterior, 5-Angel Of Insanity, 6-Inverted Mirror, 7-White Sonorific Quadrant, 8-Iris Submergion, 9-Verdict Of Incandescence. Spolupráce, vycházející z příbuzné filozofie protagonistů. Spirituální lyrika a exprese vokálu americké zpěvačky Dove Hermosa na bázi autorovy dark-ambientně neoklasické instrumentace s rockovými prvky. Album vytvořeno, aniž by do jeho dokončení došlo k osobnímu setkání obou protagonistů. V roce 2011 byl výběr skladeb z alb op.79 a op.82 vydán americkým vydavatelstvím LBA Records jako kompilační album “Luminar Ax” (LBA Records 10027570) a téměř kompletní kolekce skladeb obou alb seskupení se posléze stala obsahem kompilace “Beyond The Waves Of Desire” (DIG ©2015 CatchArrow Recordings-Catch 060).

Op.80 Tobruk
Soundtrack, album. Vladimír Hirsch: klávesové nástroje (syntezátory, bicí, samplery), počítačová technika. Participace: Czech Integrated Ensemble. 2008. Nahrávka na CDR (©2008 CatchArrow Recordings-Catch 052). Č.1-Agami (Introduction), 2-The Presage, 3-First Victory, 4-At The Grave, 5-Reentry Of Enemies, 6-The Escape, 7-Through The Desert, 8-Inertia Of Space, 9-Destiny Command, 10-Return to Struggle, 11-The Final Gleam, 12-Catharsis (Ending). Konceptuální album, vytořené ze skladeb, původně zkomponovaných jako soundtrack ke stejnojmennému filmu, stylově kombinovaného, převážně dark-ambientně neoklasického charakteru.

Op.81 Epidemic Mind
Tématické album, původně v kooperaci s japonským cyber-punkovým spisovatelem Kenjim Siratorim: Vladimír Hirsch: syntezátory, samplery, computer, mix, Kenji Siratori: mluvené slovo, texty. 2007-2008. Nahrávka na CDR (©2008 CatchArrow Recordings, Catch 059). Č.1-Genetic Doctrine, 2-Dark Placenta, 3-Crypt Virus, 4-Orbit Affected, 5-Transfiguration, 6-Babel. Dark ambientní, futuristické melodrama. Dark ambientní, futuristické melodrama. Kosmogonická atmosféra s vnitřním mikrotonálním melodickým chaosem na pozadí rytmického řádu spolu se strojovou deklamací apokalypticky varovného sdělení. Původně společný projekt skladatele a instrumentalisty Vladimíra Hirsche a japonského cyberpunkového spisovatele Kenjiho Siratori, avantgardního básníka a prozaika. Reedice alba pouze pod skladatelovým jménem uskutečněna v digitální formě německým vydavatelstvím Surrism Phonoethics v roce 2013 (DIG ©2013 Surrism Phonoethics - sPE 0132). V roce 2020 album přepracováno do instrumentální podoby jako integrovaná elektroakustická symfonická práce “Symphony No.6 “Metaspheres”, op.81b (DIG ©2020 Integrated Music Records - Catch 059b). Vladimír Hirsch: syntezátory, samplery, computer, analogová a digitální technika. Participace: Czech Integrated Ensemble Č.1-Doctrinal, 2-Amniotic, 3-Encrypted, 4-Orbital, 5-Conversive, 6-Katagenetica zařazeno na album “Katagenesis”, plánované k vydání na CD u labelu Old Captain (OCCD52) v prosinci 2020.

Op.82 Out Of The Ax
Album skladeb pro hudební projekt. Hudebníci: LUMINAR AX - Vladimír Hirsch: syntezátory, samplery, bicí, computer, mix, Dove Hermosa: zpěv, texty. 2008. Nahrávka na CDR. (©2008 CatchArrow Recordings-Catch 056) Č.1-Crying Memory I, 2-Psalms 77 (organ version), 3-Angel Of Insanity, 5-Epiphanic Era, 6-Pulse Spectrum, 7-Crying Memory II, 8-Psalm 77, 9-No Other Path. Album skladeb, vybočujících stylově z konceptu souboru výraznější rockovou orientací spolu a remixovanými verzemi skladeb z alba "Optem Spectris". Výběr skladeb z obou alb vydán americkým vydavatelstvím LBA Records jako kompilační album “Luminar Ax” (DIG ©2011 LBA Records 10027570) a téměř kompletní kolekce skladeb seskupení se posléze stala obsahem kompilace “Beyond The Waves Of Desire” (DIG ©2015 CatchArrow Recordings-Catch 060).

Op.83 Jákob's Ladder
Sountrack ke stejnojmennému krátkometrážnímu filmu Marianny Auster a Roberta Carritherse. 2009. Nahrávka na DVD; záznam hudby samotné v digitální podobě. Část soundtracku upravena jako samostaná skladba s názvem “Hymn For Bells and Organ” a zařazena coby součást kompilativního alba "Selected Organ & Piano Works" (2CDR ©2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.84 Elysium
Album skladeb pro hudební soubor. Hudebníci: TIRIA - Vladimír Hirsch: syntezátory, samplery, digitální technika, mix, Lisa Stampfli (El): vokál, Tom Saivon: texty, Timothy Simmons: mluvené slovo. 2009-2012. Nahrávka základních verzí v digitální formě (©2009 Integrated Music Records-Catch 049). Finální verze - 2012: Č.1-Xenos, 2-Burning Touch, 3-Hurt, 4-Anger, 5-Heritage, 6-Faith, 7-Bodies, 8-Surveillance, 9-Black Tongue, 10-Elysium, 11-Apparition. “Dark-elektronický” projekt. Role obou vokalistů je převážně deklamační (romantizující ženský projev vs. striktní mužský přednes) s výrazně existenciálními texty. Vydáno na CD a v digitální podobě LBA Composers Records (CD ©2013 LBA Composers Records - TIR 01).

Op.85 Markéta, the daughter of Lazar
Konceptuální album na podkladě scénické hudby ke stejnojmenné divadelní hře (romantické drama, zpracované volně podle románu Vladislava Vančury ”Markéta Lazarová” v provedení divadla DISK, Praha, 2010, režie: Pavel Ondruch). 2009-2010. Hudebníci: Czech Integrated Ensemble & Choir; Vladimír Hirsch – klavír, elektronické klávesové nástroje, digitální technika. Vydáno na na CDR (©2010 Integrated Music Records-Catch 062). Č.1-Prologue, 2-The Prayer, 3-Celebration, 4-Bloodstain, 5-A Piece about Virgin Net, 6-The Dispute, 7-First Sight, 8-Abduction, 9-Interlude I, 10-No Master, 11-Interrogation, 12-The Rape of Kristián, 13-The Bringing of Markéta, 14-Maternal Intervention, 15-The Rape of Markéta, 16-Gethsemane, 17-Morning Delight, 18-1st Dream: Stolen Cleanliness, 19-The Capture of Lazar, 20-Father's Condemnation, 21-Attempted Suicide, 22-Interlude II, 23-Last Chance, 24-Challenge To Fight, 25-Bloody Hands, 26-Disenchantment, 27-Farewell of Lovers, 28-Encirclement, 29-Interlude III, 30-2nd Dream: Lovelorn, 31-The Maddeningness, 32-Alexandra's Loss, 33-The Lynching of Markéta, 34-Expulsion, 35-The Prioress's Oration, 36-3rd Dream: Apparition, 37-Interlude IV, 38-The Sentence, 39-Confession, 40-Forgiveness and Redemption, 41-The Ascension, 42- Epilogue. Emotivní hudební aplikace příběhu, mapující detailně v krátkometrážních sekvencích jeho epiku, s religiózním podtextem v duchu původní strategie divadelní adaptace.

Op.86 Amorphea
Skladba pro klavír a dechové nástroje, vytvořená aleatorickou kompoziční technikou. 2010. Na původním podkladu posléze vytvořeny dvě fantazie pro varhany, krystalofon, terénní zvukové záznamy a elektroakustickou techniku, kde témata původní skladby oscilují v proměnách dialogu s prolínajícími se amorfními strukturami. Č.1-Amorphea I, 2-Amorphea II. Skladby součástí souborného alba "Selected Organ & Piano Works" (2CDR ©2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.87 The Sheep Barn Entertainment
Tématické kompilativní album z kategorie „electronic subpop entertaiments“, původně vytvořená jako koncertní program. 2010-2013. Originální nahrávka v digitální podobě (©2013 CatchArrow Recordings-Catch 064). Č.1- Ergonaut, 2-Nerve Dance (Inerve, verze 2), 3-Cave Canem, 4-No One To Save (No One Will Save Me, verze 2), 5-Snake Time, 6-Tint (Triumph/There's No Human Triumph, verze 2), 7-Dubious Effort, 8-Pale Angel (She Was An Angel, verze 2), 9-Chimeras, 10-TV Transformation (Transformation – Violent Act, verze 2). Album obsahuje kromě nových též 4 upravené skladby z alb “ There's No Human Triumph” (4, 6), “Dreams Of Awakening (8) a “Nonterra” (10). Vydáno v digitální podobě (DIG ©2013 CSIndustrial 1982-2010 ‎– CSi 009), kde doplněno bonusový trackem “I Created You So I Do Have Right To Do Whatever To You”, který je ukázkou spolupráce s holandskou zpěvačkou a textařkou Nadyou Feir. V roce 2014 album remasterováno (Neil Nessel) a vydáno pod hlavičkou SUBPOP SQUEEZE v digitální podobě (DIG ©2014 Alkemy Brothers / Black Work 10082746). Č.1- Ergonaut, 2-Nerve Dance, 3-Cave Canem, 4-No One To Save, 5-Snake Time, 6-Tint, 7-Dubious Effort, 8-Pale Angel, 9-Chimeras, 10-TV Transformation; bonus track: Dubious Effort (vocal version).

Op.88 Lamiadae: Symmetric Variations
Variace pro klavíry a integrovanou techniku. 2010. Č.1-Symmetric Variation 1, 2-Symmetric Variation 2, 3-Symmetric Variation 3. Elektroakustické studie na základním principu polyrytmické symetricity klavírních partů. Součást kolekce "Selected Organ & Piano Works" (2 CDR ©2013 Integrated Music Records – Catch 054).

Op.89 Heptalogue
Konceptuální album pro integrovanou techniku. 2011-2014. Nedokončeno. Nahrávka mixu v digitální podobě (©2013 Integrated Music Records-Catch 061). Č.1-Pride, 2-Greed, 3-Lust, 4-Envy, 5-Gluttony, 6-Wrath, 7-Sloth. Projekt, sdružený původně tématicky s cyklem fotokoláží “Seven Deadly Sins” autorky M.Auster. Industrializovaně modifikovaná kytarově-elektronická instrumentace s rockovou rytmikou. Práce na albu přerušena v roce 2014 ve stadiu základního mixu a v této podobě zakonzervována.

Op.90 Horae (Organ Concerto no.2)
Koncertní skladba pro varhany, integrovanou techniku, hodinové stroje, perkuse, terénní záznamy a digitální techniku s podtitulem “Organ Concerto No.2”. 2011. Hudebníci: Vladimír Hirsch - elektronika, klávesové nástroje, syntezátory, hodinové stroje, terénní nahrávky. Studiová participace: Czech Integrated Ensemble - smyčce, dechové nástroje, perkuse. Originální nahrávka v digitální podobě (©2011 Integrated Music Records-Catch 063). Č.1-Pars prima (ascendens), 2-Pars secunda, 3-Pars tertia, 4-Pars quarta, 5-Pars quinta, 6-Pars sexta, 7-Pars septima (intermedialis), 8-Pars octava (ultima). Z hlediska zvukového pojetí i kompozičně se jedná o studii objemových vlastností zvuku s horizontální i vertikální interakcí témat. Druhá verze skladby “Horae (Organ Concerto No.2)” nahrána živě, opatřena novými názvy jednotlivých částí a jako album vydána německým labelem Surrism Phonoethics (DIG ©2015 Surrism Phonoethics-sPE_0248) na sklonku roku 2015. Č.1-Ingressa, 2-Arcuata, 3-Pugnax, 4-Mobilis, 5-Tracta, 6-Spiralis, 7-Extera, 8-Ultima.

Op.91 Scripta Soli
Tématické album pro integrované techniky a terénní zvukové záznamy. 2012-2017. Vydáno na CD (©2017 Old Captain - OCCD33). Hudebníci a spolupracovníci: Vladimír Hirsch - elektronické klávesové nástroje, syntezátory, samplery, klavír, digitální a analogové technologie, terénní nahrávky, mluvené slovo; Nadya Feir - zpěv, Dominika Karčovská - zpěv, Tom Saivon - produkce. Č.1-Indictum, 2-Omen, 3-Impressiones, 4-Exanima, 5-Camera delusionis, 6-Erebeum, 7-Centuria, 8-Fuga / Acquiesce, 9 Dacryon, 10-Amorphes, 11-Guttae ultimae, 12-Consummatum. Album inspirováno filmovou předlohou, zpracovávající představy a pocity člověka v průběhu apokalyptické válečné katastrofy, uvězněného v podzemním bunkru (sci-fi drama "Dopisy mrtvého muže", režie Konstantin Lopušanskij, 1986). Hudební myšlenka a její provedení je uskutečněno v duchu konceptu "musique concrète intergrée" (cit.Tom Saivon), s využitím elektroakustických, analogových a digitálních technik a jejich integrace.

Op.92 Axonal Transit (Symfonie č.5)
Čtyřdílná symfonická skladba pro smyčce, dechové nástroje, elektroniku a perkuse. Skladba též uváděna jako Symphony No.5 “Axonal Transit”. 2014. Hudebníci: Vladimír Hirsch - elektronika, klávesové nástroje, syntezátory, integrovaná technika; participace: Czech Integrated Ensemble - smyčce, dechové nástroje, perkuse. "Axonal Transit": č.1-Linear, 2-Diametric, 3-Parametric, 4-Gyroscopic. Práce založena na variacích prolínání amorfních hudebních témat s významnou úlohou ambientních struktur v roli jejich ukotvujícího prostoru. Použity metody lineárního, diametrického, parametrického či aleatorického členění dílčích motivů, jak napovídají i názvy jednotlivých částí. Projekt vydán na albu se stejným názvem společně se skladbou “Craving Urania” (op.95), (CDR ©2014 Integrated Music Records-Catch 065). V roce 2020 symfonie zařazena na album “Katagenesis” pro plánované k vydání na CD u labelu Old Captain (OCCD52) v prosinci 2020.

Op.93 Legions Of Czechia
Konceptuální album pro hudební soubor. 2014-? (©20 ? Integrated Music Records-Catch 076). Ve stadiu tvorby.

Op.94 Anacreontics
Album pro hudební skupinu. 2014-2016. Vydáno na CD (©2017 E-Klageto - Exklageto 16). SUBPOP SQUEEZE: Vladimír Hirsch - elektronické klávesové nástroje, syntezátory, samplery, digitální technika, Nadya Feir - zpěv, texty, El – mluvené slovo, Timothy Simmons – recitace, David Icke - mluvené slovo, Tom Saivon - produkce a texty, Martina Sanollová – produkční manažer. Č.1-Derm, 2-Obsessive Tap, 3-Discharge 4-And All Love Dead, 5-Thanatic, 6-Neikothropy, 7-Burning Tongues, 8-Transient Spell, 9-Scratch, 10-Roaring Secrets, 11-Shy Of The Light. Album charakterizováno jako "dark-elektro-industrial-thrash syntéza" (cit. Tom Saivon). Pojmenováno s ironií po starověkém řeckém žánru "písní o lásce a vína". V rámci projektu vytvořeno sesterské album “Introscan” (DIG ©2016 CatchArrow Recordings-Catch 069) s výraznější úlohou sólového zpěvu, ale v podstatně jednodušším pojetí. SUBPOP SQUEEZE: Vladimír Hirsch - elektronika, klávesové nástroje, syntezátory, integrovaná technika, vokál; Nadya Feir – zpěv, mluvené slovo, texty, Dawn Carlyle – vokál, texty (7). Č.1-Introscan, 2-Re-Creator, 3-Archetype, 4-Blind Hero, 5-Charge, 6-Pythian Pleasure, 7-Signet, 8-Inhibition, 9-End Of Circle. Nezařazené skladby ("Moving Grave" ad.) a koncertní verze některých titulů z obou prací ponechány pro příležitostné vydání coby bonus tracky nebo pro kompilace.

Op.95 Craving Urania
Skladba pro integrované techniky. 2014. Č.1-Craving Urania. Extensivní skladba, založená na podobných kompozičních a technologických principech jako op.92, avšak s mnohem výraznější úlohou industriální matrix. Vydáno společně s ním na albu “Axonal Transit” (CDR ©2014 Integrated Music Records-Catch 065). Zkrácená verze skladby s názvem “Craving Urania II” (orig.Catch 072) vydána v únoru 2018 na kompilaci “Heresy” italským labelem Eighth Tower Records.

Op.96 Do Not Let Us Perish (Hymnus č.3)
Skladba pro integrované techniky 2015-6. Originální nahrávka v digitální podobě (©2016 Integrated Music Records-Catch 068). Hudebníci: Vladimír Hirsch - elektronika, klávesové nástroje, syntezátory, integrovaná technika; participace: Czech Integrated Ensemble - dechové nástroje, perkuse. Č.1-Do Not Let Us Perish. Druhá z variací na Svatováclavský chorál, tentokrát zcela v duchu konceptu integrované hudby. Vytvořená nejprve pro kompilativní tématické album “Communion Of Saints”, vydané digitálně a na na MC vydavatelstvím Brave Mysteries (USA) v roce 2017. V roce 2020 skladba zařazena jako závěrečný hymnus (“Hymn”: č.1-Do Not Let Us Perish) na album “Katagenesis” pro plánované k vydání na CD u labelu Old Captain (OCCD52) v prosinci 2020.

Op.97 Symphony No.7 “Melancholica”
Symfonie pro integrované techniky. 2018-? (©Integrated Music Records-Catch 067). Ve stadiu tvorby.

Op.98 Ex Litteris Of St.Paul
Album pro integrované techniky. 2019-? (©Integrated Music Records-Catch 075). Ve stadiu tvroby.

Pozn. Opusy, u nichž nejsou uvedeni interpreti, jsou kompletně provedeny autorem.

Aktualizace 18.října 2020

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________



VLADIMÍR HIRSCH: KATALOG NAHRÁVEK


D.M.Recordings

DMR 01 Synthetics-Themes MC
DMR 02 Marabu I MC
DMR 03 Symphony no.1 in E MC
DMR 04 Out Of Your Objects MC
DMR 05 Private Mission MC
DMR 06 Organ Pieces MC
DMR 07 Me All But Died MC
DMR 08 Seven Parts Of Desolation MC
DMR 09 Three Of Nighty-One MC
DMR 10 Dead Music MC
DMR 11 Der Marabu MC
DMR 12 Out Of Your Objects (remake) CDR
DMR 13 Cruci-Fiction MC

CatchArrow Recordings & Integrated Music Records

Catch 00A Symphony no.1 in E . Seven Parts Of Desolation CDR, DIG
Catch 00B 1991 & Dead Music CDR
Catch 00C Cruci-Fiction CDR
Catch 00D Synthetics-Themes CDR
Catch 00E Organ Pieces CDR
Catch 001 Simplicity Of Heresy MC
Catch 002 All Of Us Will Fall Away CDR
Catch 003 Arsenica MC
Catch 004 Musik für die Metamorphose MC
Catch 005 Insomnia Dei MC
Catch 006 De(r) Marabu (Verifi)ed MC
Catch 007 Detaxichen DIG
Catch 008 Insomnia Dei CDR
Catch 009 Asylum
Catch 010 Nostalgie MC
Catch 011 The Fall Verified CDR, DIG
Catch 012 Symphony no.2 ”Defensa” MC
Catch 013 Eternity Ltd.
Catch 014a Concert industriel pour orgue MC
Catch 014b Concert industriel pour orgue / Live CDR (CD case)
Catch 014c Concert industriel pour orgue / Live CDR (DVD case)
Catch 014d Concert industriel pour orgue CDR
Catch 015 (Arrow 002) Hereticon CDR
Catch 016 Casual Crime MC
Catch 017 Dances & Marches MC
Catch 018 Symfonie č.3 ”Brands Of Tyrany” MC
Catch 019 Symphony no.2 ”Defensa” . Concert industriel pour orgue CDR
Catch 020 Less Than Nothing MC
Catch 021 Divertimento č.1 a 2 MC
Catch 022 Hymnus č.2 MC
Catch 023 Sense Geometry MC
Catch 024 Sense Geometry Remix 2004 MC
Catch 025 Aegis CDR
Catch 026 Artefacts (Musik für die Metamorphose + Asylum) MC Catch 027 Missa pestilentiae integra MC
Catch 028 Symfonie č.3 ”Brands Of Tyrany” CDR
Catch 029 Symphonie Nos. 2 & 3 CDR
Catch 030a Arsenica / Less Than Nothing (Subpop Squeeze) CDR
Catch 030b There's No Human Triumph CDR
Catch 031 Live: "All Of Us Will Fall Away" CDR
Catch 032 Sense Geometry / 2004 Version CDR Catch 033a New Laws / New Orders CDR (Vladimír Hirsch)
Catch 033b New Laws / New Orders CDR (Skrol)
Catch 034a Dream Monsters Exorcism (Subpop Squeeze) CDR
Catch 034b Dreams Of Awakening CDR
Catch 035 Dances & Marches For The Orphan Age CDR
Catch 036 Symfonie č.4, “Snímaní z kříže” CDR
Catch 038 Geometrie nevědomí CDR
Catch 039 Casual Crime CDR
Catch 040 Missa pestilentiae integra CDR
Catch 041 De regionibus liminis CDR
Catch 042 Missa armata DIG
Catch 042a Field Mass CDR
Catch 042b Cryptosynaxis CD
Catch 042c / ARM 015 Cryptosynaxis DVD
Catch 043 Epidaemia vanitatis CD
Catch 044 Regions Of Limen DIG
Catch 045A Integrated Music Archives Vol. 1 DIG
Catch 045B Integrated Music Archives Vol. 2 DIG
Catch 045C Integrated Music Archives Vol. 3 (in process)
Catch 046 Symphony No.1 CDR (revised & remastered version)
Catch 047 Fragments,thèmes et images scéniques 2CDR
Catch 048 Simplicity Of Heresy CDR, DIG
Catch 049 Elysium DIG
Catch 050 Endoanathymia CDR
Catch 051 Torment Of Naissance CDR
Catch 052 Tobruk CDR, DIG
Catch 053 Contemplatio per nexus – in sequentiis DIG
Catch 054 Selected Organ & Piano Works CDR, DIG
Catch 055 Optem Spectris DIG
Catch 056 Out Of The Ax DIG
Catch 057 Reliquary CDR
Catch 058 Nonterra CDR
Catch 059 Epidemic Mind CDR, DIG
Catch 059b Symphony No.6 “Metaspheres” DIG
Catch 060 Beyond The Waves Of Desire DIG
Catch 061 Heptalogue (unfinished, conservated)
Catch 062 Markéta, the daughter of Lazar CDR, DIG
Catch 063 Horae (Organ Concerto No.2) DIG
Catch 064 The Sheep Barn Entertainment DIG
Catch 065 Axonal Transit (Symphony No.5 + Craving Urania) CDR
Catch 066 Skrol Live DIG
Catch 067 Symphony No.7 “Melancholica” (in process)
Catch 068 Do Not Let Us Perish DIG
Catch 069 Introscan DIG
Catch 070 Apostasy DIG
Catch 071 Among The Silence (instrumentální verze) DIG
Catch 072 Craving Urania II DIG
Catch 073 Ecstatic Arc DIG
Catch 074 Live On New Year's Eve 1999 (live) DIG
Catch 075 Ex Litteris Of St.Paul (in process)
Catch 076 Legions Of Czechia (in process)

Ars Benevola Mater

ABM29 Concert industriel pour orgue CD
ABM30 Symphony No.4 “Descent From The Cross” CD
ABM25 Sense Geometry CD
ABM31 Exorcisms
ABM32 Les scènes ardentes CD
ABM33 Contemplatio per nexus CD
ABM34B The Assent To Paradoxon CDs BOX-SET (album “Nonterra” CD, released as a inseparable part of the set has the same catalogue number)
ABM34BB Underlying Scapes CD
ABM39 Graue Passion CD
ABM44 Missa Armata . Invocationes CD

Old Captain

OCCD33 Scripta Soli CD
OCCD48 Eschaton CD
OCCD52 Katagenesis CD (waiting for release)

M.D.Propaganda

MDP 6000-41 Heretical Antiphony CD
MDP-6000-62, Catch 008 Insomnia Dei CD

Chromozome (Chromozome/RRRecords)

Mitotic 002 Insomnia Dei CD

Epidemie Records

EPR 045 Regions Of Limen CD
EPR 054 Ethos CD

E-Klageto

Exklageto 16 Anacreontics CD

Power & Steel

PAS 08 Martyria LP 10´

Dagaz Music

DM 001 Dances & Marches For The Orphan Age CD

Twilight Records

TW 1.59 New Laws / New Orders CD

Ars Morta Universum

ARM 001 What The Eye Have Seen Have Not Seen VHS, DVD

LBA Records

LBA10035659 Out Of Your Objects DIG
LBA1100068 Luminar Ax DIG

LBA Composers

10052939 Elysium CD
10055644 Casual Crime DIG

SuRRism Phonoethics

sPE_0132 Epidemic Mind DIG
sPE_0143 Selected Organ & Piano Works DIG
sPE_0248 Horae (Organ Concerto No.2) DIG

Alkemy Brothers (Black Work)

(BW) 10082746 The Sheep Barn Entertainment (Subpop Squeeze) DIG

CSIndustrial 1982-2010

CSi 004 Synthetics-Themes DIG
CSi 009 The Sheep Barn Entertainment DIG

Aktualizováno: 18.října 2020

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________